יונייטד אישרה תקציב של 200 מיליון ליש"ט לרכש

פרגי יסדר?
פרגי יסדר? | צילום: Gettyimages

אלכס פרגוסון ינסה לסייע לקבוצה במטרה להביא שמות גדולים

(גודל טקסט)

לואיס ואן חאל ואלכס פרגוסון עובדים ביחד להביא למנצ'סטר יונייטד את השחקנים הכי טובים בעולם. כך טוען הסאנדיי מירור אחרי שהנהלת מנצ'סטר יונייטד אישרה תקציב של 200 מיליון ליש"ט לרכש שחקנים.

 

ואן חאל ופרגי נצפו בסיום העונה בסעודת ערב במסעדה הסינית החביבה על ההולנדי, יחד עם נשותיהם, ולפי העיתון ואן חאל נעזר בידע ובקשרים של פרגי להביא את השחקנים שהוא רוצה. השניים חברים ותיקים ויש ביניהם כבוד רב.

 

 

פרגי נזהר לא להתערב בהחלטות מקצועיות, אבל הבהיר ל-LVG שהוא יעזור לו בכל דבר אפשרי לבניית הקבוצה מחדש. פרגי עדיין במעמד על בכדורגל העולמי ואחרי המשחק של ריאל מדריד באלופות במארס הוא סעד במסעדה עם כריסטיאנו רונאלדו. אתמול הוא גם נכח בגמר בברלין.

 

 

השדים האדומים רוצים את פליפה אנדרסון קשר לאציו שמחירו 30 מיליון ליש"ט ועשויה לשלב את רובין ואן פרסי שרוצה לעשות את הדרך ההפוכה ללאציו. העיתון האיטלקי 'קוריירה דלו ספורט' כותב שלאציו בבליץ להחתים את החלוץ ההולנדי, כשגם יובנטוס בתמונה וכבר הציעה עבורו חמישה מיליון ליש"ט.

 

ואן חאל התרשם עמוקות מאנדרסון ולטענתו הוא יכול להשתלב מצוין בקישור התקפי של היונייטד. במקביל פרסם ה'סאנדיי מירור' ש-RVP לא מוכן להיות מחליף עונה הבאה במנצ'סטר יונייטד ורוצה להיפגש לשיחת הבהרה עם לואיס ואן חאל וכנראה יעזוב.

 

בינתיים אילקאיי גונדוגאן דורש ממנצ'סטר יונייטד משכורת של 170 אלף ליש"ט לשבוע כדי לחתום בקבוצה.

 

בנושא אחר, יונייטד שתדרג את מיתקן האימונים של הקבוצה בקרינגטון. לפי בקשת LVG יוקמו מגרשי אימונים ברמה הכי גבוהה של היי טק שעלותם הכוללת 4 מיליון ליש"ט.

 

גונדוגאן. מגעים מתקדמים (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי