יונייטד מעוניינת בראחים סטרלינג, ליברפול מקשה

ישבור את האמברגו?
ישבור את האמברגו? | צילום: Gettyimages

היריבות בין המועדונים תטרפד את העיסקה? אוטמנדי בדרכו לאולד טראפורד

(גודל טקסט)

אם יש שתי יריבות ששונאות זו את זו בכדורגל העולמי, אלו הן ליברפול ומנצ'סטר יונייטד. שתי הקבוצות הכי מעוטרות בכדורגל האנגלי הן גם שתי קבוצות שלא יעלה על הדעת ששחקן יעבור מאחת לשניה.

 

למרות היריבות הספורטיבית המרה השדים האדומים החליטו לנסות ולהחתים את ראחים סטרלינג, מה שהכניס את ליברפול להלם וכעת הם מנסים לחסום את ההעברה בכל מחיר.

 

בפעם האחרונה שזה קרה השנה הייתה 1954 כאשר פיל צ'יסנל עבר מהאולד טראפורד לאנפילד תמורת 25,000 ליש"ט, אך מאז יש את האמברגו הכי ארוך של העברות בין שתי הקבוצות באנגליה. אף שחקן של ליברפול לא עבר מאנפילד ליונייטד מאז תחילת מלחמת העולם השנייה ב-1939.

 

ליברפול הזהירה אתמול את מנצ'סטר יונייטד בנוגע לסטרלינג ודרשה מקבוצתו של לואי ואן חאל לרדת ממנו. עיתון ה'סאן' חשף כבר ב-4 באפריל שהמנג'ר ההולנדי מעוניין בשחקן, שהודיע אתמול לליברפול שהוא החליט לעזוב. בינתיים אוהדי המרסיסיידרס, ששרקו בוז לקשר במסיבת הסיום של המועדון, המשיכו גם אתמול לפגוע בו ברשתות החברתיות.

 

ראשי ליברפול החליטו להציג חזית קשוחה והודיעו לשחקן שהוא לא ישוחרר לאף קבוצה וכי הוא חייב להישאר במועדון עד סיום חוזהו ב-2017. יחד עם זאת במועדון יודעים שיוכלו לקבל עליו בין 40 ל-50 מיליון ליש"ט כאשר בעוד שבעוד שנה-שנתיים הסכום ירד משמעותית. גם מנצ'סטר סיטי, שהציעה עבורו 40 מיליון ליש"ט, וצ'לסי מעוניינות בשחקן.

 

במקביל, פורסם בעיתון 'אולה' הארגנטיני, כי מנצ'סטר יונייטד סיכמה עם ניקולס אוטמנדי, בלם ולנסיה, על חוזה מקדים והוא צפוי לשחק בקבוצה בעונה הבאה. חוזהו של הבלם/מגן ימני מסתיים בולנסיה ב-2019 ושתי הקבוצות עוד צריכות לסכם את גובה ההעברה.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי