ראחים סטרלינג בטוח שיעבור למנצ'סטר סיטי

סטרלינג. לא יישאר בעד שום הון שבעולם
סטרלינג. לא יישאר בעד שום הון שבעולם | צילום: Gettyimages

סוכנו הודיע לליברפול שלא ימשיך. טורה נעצר על מהירות מופרזת

(גודל טקסט)

ראחים סטרלינג בטוח שהוא יהיה שחקנה החדש של מנצ'סטר סיטי הקיץ. זאת למרות שמנג'ר ליברפול, ברנדן רוג'רס, ביקש מכל הקבוצות לעזוב אותו במנוחה והוא משוכנע שיישאר עוד שנתיים עד סיום חוזהו ב-2017 בקבוצה.

 

ה'דיילי מייל' מדווח הבוקר שהשקשר רוצה לעבור לסיטי שמובילה לפני ארסנל וצ'לסי במירוץ אחריו. ליברפול בנתק מוחלט מסוכנו שאמר ל'איבנינג סטאנדרד ניוז' שהשחקן לא יישאר בליברפול גם עבור 900 אלף ליש"ט לשבוע.

 

 

רוג'רס גם ביקש מאוהדי ליברפול להפסיק להיטפל לסטרלינג שהפך לשחקן הכי שנוא בקבוצה, אבל ספק אם הבקשות יעזרו. למזלו המשחק מחר (ראשון) יהיה בחוץ נגד סטוק סיטי ולא באנפילד. ליברפול תדרוש עליו 45 מיליון ליש"ט והוא עשוי להרוויח בסיטי 120 אלף ליש"ט לשבוע (רק 20 אלף יותר ממה שהוצע לו בליברפול). רוג'רס סבור שחברת "פנוויי" שמחזיקה את הקבוצה לא תמכור אותו בקלות.

 

רוג'רס. "נתתי לו צ'אנס" (gettyimages)

 

המאמן אמר: "אני מצפה מסטרלינג להמשיך לשחק בליברפול. נתתי לו את הצ'אנס לשחק באחת הקבוצות הכי טובות בעולם. הוא בחור טוב, שחקן נפלא שהתבגר יפה מאוד בשנתיים האחרונות ואני לא רואה שום בעיה איתו".

 

בתוך כך טען מנג'ר הסיטי, מנואל פלגריני, שלפי כל הסימנים יעזוב את הסיטי הקיץ שהוא משוכנע שיישאר. יו"ר המועדון, חלדון אל מוברק, אמור לשבת עם פלגריני מיד אחרי סיום העונה מחר. לטענת פלגריני הוא ימשיך עוד עונה ויסיים את חוזהו: "אני תמיד בטוח בעצמי. נשארה לי עוד שנה ולא הרגשתי אף פעם בעייה אחת במועדו שתעיד, כי אני עוזב".

 

קשרה של מנצ'סטר סיטי, יאיא טורה, עבר חוויה לא נעימה כאשר הוא נעצר על ידי שוטר בגלל שנהג במהירות מופרזת של 124 קמ"ש במכונית הפורש 911 ביום רביעי בלילה. רישיון הנהיגה שלו עשוי להישלל אוטומטית.

 

שער ה'סאן'

 

טורה שלפי השמועות יעזוב את הסיטי הקיץ, כנראה לאינטר, אמר לשוטרים שעצרו אותו: "אל תדאגו, מישהו במועדון כבר יסדר את זה. הם יביאו לכם את כל המסמכים". קשר חוף השנהב שמרוויח 210 אלף ליש"ט לשבוע מצויד בצי מכוניות מפואר וביניהן מכונית מרצדס בארבוס ששוויה בבריטניה 280 אלף ליש"ט, פורש קאיין ששווה 100 אלף ליש"ט ובנטלי שוויה 110 אלף ליש"ט.

 

המשטרה הרשתה לו לנסוע הביתה, אבל דרשה את מסמכי הרכב בתוך שבוע. מקור אמר ל'סאן': "כל המצב היה אירוני. הוא נעצר כשהוא בדרכו למנצ'סטר בעוד שהוא לא יכול כבר לחכות לעזוב את הקבוצה ואת העיר".

 

לפני שבוע אחיו קולו טורה ומאריו באלוטלי מליברפול הואשמו בנהיגה במהירות מופרזת. רישיונו של באלוטלי נלקח ל-28 יום. לקולו טורה היה תירוץ לנהיגה המהירה בתוך העיר. "אוהדים היו מתנפלים עלי אם הייתי נוסע לאט", הסביר למשטרה ויצא מזה. גם אלכסנדר קולארוב ופרננדיניו ממנצ'סטר סיטי נעצרו על מהירות מופרזת בשנה האחרונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי