צ'לסי סימנה את קוקה. סעיף השחרור: 60 מיליון יורו

קוקה. ייפול בקסמו של מוריניו?
קוקה. ייפול בקסמו של מוריניו? | צילום: Gettyimages

מייקל אמנלו נשלח לעקוב אחרי השחקן, שחתום באתלטיקו עד 2019

(גודל טקסט)

בעוד אתלטיקו מדריד נערכת למשחק הגומלין נגד ריאל מדריד באלופות בהרכב כמעט מלא (רק מריו מנדזוקיץ' בספק להרכב הפותח), נחתה על אוהדי "הקולצ'ונרוס" ידיעה לא נעימה הבוקר. צ'לסי רוצה לרכוש מהם את הקשר המצוין קוקה, אחריו עקבה במשחק נגד מלאגה ב-11 באפריל שהסתיים בתיקו 2:2.

 

מי שהיה במשחק הוא מייקל אמנלו, העוזר האישי של רומן אברמוביץ' בצ'לסי שנשלח למשימת ריגול. אמנלו אגב הובא על ידי אברם גרנט לצ'לסי. אתלטיקו מדריד כבר הודיעה שלא תמכור אותו, אלא אם השחקן ירצה ללכת לפרמיירליג. בקיץ האחרון עברו מאתלטיקו לצ'לסי דייגו קוסטה והשוער טיבו קורטואה שהיה מושאל במועדון.

 

 

התקשורת בספרד אומרת שקוקה מאושר באתלטיקו מדריד, אבל הצעה מהפרמיירליג תחמיא לו והוא יצטרך לחשוב עליה. קוקה הוזכר בעבר גם כיורש אפשרי לצ'אבי מברצלונה. אתלטיקו, שהבינה היטב מה יש לה ביד, מיהרה להחתים אותו בעונה שעברה עד 2019 והמשכורת שלו עומדת על 6 מיליון יורו, כך שאין לו סיבות גדולות לעזוב. הכוונה מראש היתה להימנע מהצעות של קבוצות גדולות כמו מנצ'סטר סיטי או צ'לסי.

 

סעיף השחרור שלו הוא 60 מיליון יורו ודייגו סימאונה אמר לו שהוא בונה את הקבוצה סביבו. "צ'ולו" רואה בו שחקן חיוני לקבוצה יחד עם הבלם דייגו גודין. יחד עם זאת, כשצ'לסי רוצה שחקן היא לא מהססת ואם תפעיל את סעיף השחרור שלו וז'וזה מוריניו ישבה את קוקה בקסמיו (כמו במקרה של ססק פברגאס), בהחלט ייתכן שהוא יתרצה ויעשה את הדרך ללונדון.

 

גם מנצ'סטר סיטי ויובנטוס עוקבות אחריו. המנג'ר המקצועי של הסיטי, צ'יקי בגיריסטיין, היה בתיקו 0:0 בין אתלטיקו ליובנטוס בטורינו כדי לעקוב אחריו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי