מנצ'סטר יונייטד קיבלה איתות שבייל למכירה

בייל. הרכש הגדול של הקיץ?
בייל. הרכש הגדול של הקיץ? | צילום: GettyImages

חזרו מרצונם לרכוש את דיפיי והומלס, במטרה לרכוש את הוולשי

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד תשחק היום נגד אברטון בגודיסון פארק (החל מ-15:20 בספורט1), כשכל מה שנותר לה להילחם עליו הוא הכרטיס האוטומטי לשלב הבתים של ליגת האלופות.

 

בינתיים המועדון כבר מדבר על העונה הבאה. ה'סאנדיי מירור' טוען שהשדים האדומים עלולים להסתבך עם העברתם הצפויה של ממפיס דיפיי ומאטס הומלס. באשר לדיפיי טען העיתון בשבוע החולף שהוא הוטס במטוס פרטי לשיחות עם ראשי ליברפול, אחרי שקיבל אישור מאיינדהובן. כל זאת לא הפריע לו לכבוש אתמול את שערו ה-21 העונה בפ.ס.וו שניצחה את אקסלסיור 2:3.

 

 

לואי ואן חאל היה אמור לשלם 25 מיליון ליש"ט מקופת המועדון על דיפיי, אבל לפי העיתון ראשי היונייטד קיבלו איתות מריאל מדריד שמכירת גארת' בייל בסוף העונה תהיה אפשרית ולכן החליטו כנראה לוותר על ההולנדי. מנכ"ל איינדהובן, מרסל ברנדטס, אמר שהנהלת מנצ'סטר יונייטד לא יצרה איתו קשר ולא היה שום מו"מ לגבי השחקן.

 

בתוך כך לא ברור גם מה מצבו של מאטס הומלס שהיה אמור לסגור במנצ'סטר יונייטד. לפי הדיווחים הבעיה היא שיורגן קלופ עוזב בסיום העונה ובמקומו יגיע תומאס טוכל שלא רוצה לוותר עליו. יונייטד הציעה עליו 21.5 מיליון ליש"ט, אבל הגרמנים ענו להם שיצטרכו לחכות לתשובה לגביו עד סיום העונה. בהנהלה מחכים להגעתו של המאמן החדש ולא רוצים לבצע העברות מאחורי גבו.

 

הומלס. הסיכום יבוטל? (gettyimages)

 

לגבי דויד דה חאה פרסם העיתון הבוקר, כי אם אכן יחליט לעזוב, השוער המועדף על המועדון הוא הוגו לוריס שוערה הצרפתי של טוטנהאם הוטספר. אם הספרדי לא יאריך חוזהו הוא יימכר בקיץ הקרוב כדי שלא יעזוב חופשי בקיץ 2016. מנצ'סטר יונייטד תיאלץ להוריד ממחירו ולמכור אותו ב-20 מיליון ליש"ט בלבד לריאל מדריד. מחירו של לוריס עשוי להיות 22 מיליון ליש"ט.

 

עוד ידיעה בקשר לעונה הבאה שפרסם ה'סאן' מתייחסת לכך שראשי מנצ'סטר יונייטד אמרו לרדמאל פלקאו, כי אם יחליטו להשאיר אותו בקבוצה הוא יצטרך להתרגל לכך שיהיה שחקן ספסל בלבד. אך השאלה האמיתית, אם הקבוצה מוכנה להשקיע עוד 43.5 מיליון ליש"ט על שחקן שמיועד לספסל. ואן חאל אמר, כי תחילה ירצה לשוחח עם פלקאו על כך: "ייתכן שחאבי צ'יצ'ריטו יהיה מוכן לשחק בתפקיד המחליף שנה הבאה, כי הוא שייך לנו ובריאל מדריד הוא גם שחקן מחליף ומשחק אפילו פחות משאצלנו. הוא לא פתח שבעה משחקים לפני המשחק האחרון. אני לא חושב שהוא יהפוך לשחקן הרכב בגלל שכבש את שער הניצחון על אתלטיקו מדריד".

 

באשר למשחק היום אמר לואי ואן חאל: "הפתיחה הגרועה של העונה גרמה לכך שהפסדנו אפשרות לזכות באליפות". יונייטד דורגה רק עשירית אחרי עשרת המחזורים הראשונים. ניצחון היום מול אברטון יעלה זמנית את "השדים האדומים" למקום שני עד סיום המשחק של ארסנל.

 

צ'יצ'ריטו. יחזור ללבוש אדום? (gettyimages)

 

ואן חאל אמר: "אני מקווה שנשיג את המטרה שלנו השנה וזה לשחק בליגת האלופות שנה הבאה, אבל יש עוד 15 נקודות בקופה וצמריך להיאבק עליהם".

 

רוברטו מרטינס מנג'ר אברטון המסיים עונה חלשה ביותר אחרי ההצלחה שנה שעברה פרגן לואן חאל ואמר: "ההולנדי יכול להוליך שנה הבאה את מנצ'סטר יונייטד לזכייה מחודשת בתארים. אני חושב שיונייטד טובה יותר ממה שהרבה אנשים חושבים. אולי לא דיברנו עליהם מספיק העונה, כי הם לא שיחקו באירופה". 

 

יונייטד תהיה ללא מייקל קאריק, פיל ג'ונס ומרכוס רוחו הפצועים, דיילי בלינד עשוי לחזור וכך גם רובין ואן פרסי. אברטון מחפשת ניצחות בייתי שלישי על מנצ'סטר יונייטד. שנה שעברה דיוויד מויס פוטר אחרי שהפסיד בגודיסון פארק 2:0 במחזור ה-35.

 

קאריק. עדיין פצוע (gettyimages)

 

 

הרכבים משוערים:

 

אברטון: הווארד, קולמן, ג'גיילקה, סטונס, באיינס, בארי, מקארת'י, ברקלי, מיראלס, לנון, לוקאקו

 

מנצ'סטר יונייטד: דה חאה, שואו, סמולינג, מקנייר, ולנסיה, פלאיני, הררה, יאנג, מאטה, רוני, פלקאו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי