צפו: מנ' יונייטד הובסה 3:0 על ידי אברטון

בלינד מעדיף לא להסתכל למציאות בעיניים
בלינד מעדיף לא להסתכל למציאות בעיניים | צילום: Gettyimages

מקארת'י (5), סטונס (35) ומיראלס (74) הנחילו לוואן חאל הפסד שני ברציפות

(גודל טקסט)

אם היא עדיין פנטזה, מנצ'סטר יונייטד יכולה לומר שלום באופן סופי לתואר האליפות ועכשיו נותר לה לשמור על המקום בטופ 4. השדים האדומים הובסו היום (ראשון) 3:0 על ידי אברטון בגודיסון פארק.

 

החבורה של ואן חאל שהגיעה אחרי הפסד לצ'לסי 1:0, לא הספיקה להיכנס למשחק, וכבר אחרי חמש דקות היה זה ג'יימאס מקארת'י שדהר לרחבה ומצא את הפינה של דה חאה.

 

 

השליטה אמנם היתה אצל השדים האדומים, אך התכלית אצל המארחים. בדקה ה-35 זה כבר היה 0:2. קרן של ביינס מצאה את סטונס והבלם המבטיח נגח לרשת.

 

החבורה של ואן חאל המשיכה לשלוט גם במחצית השנייה, אבל הסיפור חזר על עצמו. בארקלי סידר למיראלס המחליף את השלישי בדקה ה-74 וההשפעה הושלמה. ואן חאל ספג 3:0 ממרטינס ועד סיום העונה יאבק רק על שיפור מקומות בטופ 4. אברטון? היא שמרה על תקופה מעודדות, אך את העונה סיימה כבר מזמן.

 

היכנסו לזירת המשחק

 

מהלך המשחק

 

דקה 5

0:1 מהיר לאברטון – על זה לא חלם ואן חאל. מתפרצת של מקארת'י אחרי איבוד כדור של מאטה והאירי הותיר מאחור את ההגנה ושלח כדור מתוך תיבת החמש לפינה של דה חאה לרשת.


מקארת'י מכניע את דה חאה (צילום: Gettyimages)

דקה 16

השדים האדומים לא ויתרו, דיילי בלינד ניסה בכדור שטוח מ-20 מטרים, הווארד קלט.


מאטה מנסה לייצר הזדמנות (צילום: Gettyimages)

דקה 35

0:2 לאברטון – יונייטד אמנם שולטת, אך התכלית היא של המארחים. קרן של ביינס מצאה את הראש של סטונס שנגח חזק פנימה, יאנג עוד ניסה להרחיק מהקו אך ללא הצלחה.


פלאיני ורוני מחפשים תשובות (צילום: Gettyimages)

דקה 74

זו כבר תבוסה, 0:3 לטופיס – בארקלי ניסה למצוא את לוקאקו שהיה בנבדל, אך השאיר למיראלס שהצטרף מאחור ומול דה חאה גילגל בקלות לפינה. 


מיראלס משלים השפלה ורץ לחגוג (צילום: Gettyimages)

דקה 85

דה חאה מנע את הרביעי. מיראלס המחליף טייל בין שחקני ההגנה ושיגר טיל מ-20 מטרים, השוער התעופף והדר לקרן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי