"מנצ'סטר יונייטד התגנבה לליגת האלופות"

פלאיני. הגיבור החדש של יונייטד
פלאיני. הגיבור החדש של יונייטד | צילום: Gettyimages

לואי ואן חאל והשדים האדומים ממשיכים לספוג ביקורת על יכולתם

(גודל טקסט)

אחרי שלושה הפסדים רצופים, מנצ'סטר יונייטד קרובה מאוד להבטחת עלייתה לליגת האלופות אחרי שניצחה אתמול (שבת) בלונדון את קריסטל פאלאס 1:2 ואם ליברפול לא תנצח היום (17:50, ישיר בספורט1 וב-HD) את צ'לסי – השדים האדומים יבטיחו את הכרטיס. 

 

המנג'ר לואי ואן חאל אמר בסיום: "כדורגל הוא משוגע. אם הייתם משווים איך שיחקנו נגד צ'לסי, אברטון ו-ווסט ברומיץ' אלביון למשחק היום, אז זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו, אבל ניצחנו. מה שראיתי היום זו רוח לחימה של הקבוצה שלי ולכן זו התוצאה. זה צעד גדול קדימה למטרה שלנו לעלות לאלופות ועכשיו אני מתכוון לראות את המשחק בין ליברפול לצ'לסי רגוע עם כוס יין פנטסטית".

 

 

על דויד דה חאה שהציל את היונייטד אמר: "היתה לו הצלה גדולה מאוד ברגע מאוד חשוב, כי שער שני לזכות קריסטל פאלאס היה מקשה עלינו מאוד לחזור למשחק". 

 

 

ואן חאל כנראה לא שיקר על כוס היין. הוא נתפס כשתמונה של בקבוק יין היתה בין דפי המשחק שלו.

 

ואן חאל ודפי המשחק (מסך)

 

LVG הוציא מים מהסלע במשחק הזה. יונייטד נפגעה מוירוס שגרם לשחקנים הצטננות קשה וגם לצוות המקצועי. רובין ואן פרסי לא היה כשיר, אנחל די מאריה נפצע באימון ולא נכלל בסגל. האופציות של הקבוצה היו מעטות בכל הקשור להרכב, אבל ואן חאל עדיין הוביל לניצחון ויונייטד כבשה אחרי חמש שעות ללא שער זכות. המנג'ר ההולנדי בוודאי לא היה רוצה להיזכר ככזה שנוצח ארבעה משחקים ברציפות עם היונייטד לראשונה מאז 1961.

 

גם אשלי יאנג, שמסירה שלו הובילה לפנדל אותו כבש חואן מאטה, אמר: "דה חאה נתן לנו השראה לניצחון. הוא הציל עבורנו שער אחרי שער וההצלה של היום היתה אולי הכי חשובה. הודתי לו על ההופעה, אולי ההצלה הזו דחפה אותנו לכבוש את שער הניצחון. האיש הגדול הזה (פלאיני) נכנס לרחבה וכבש באחת מההגבהות. הספסל חגג בטירוף, מחזות השמחה בחדר ההלבשה אחרי המשחק היו מטורפים".  

 

פרשן העיתון 'סאנדי מירור' אנדי דאן קבע: "השער שכבש מרואן פלאיני לא רק היה הכי חשוב של היונייטד השנה, הוא היה מתנה שקיבלה הקבוצה בחינם ועוד משחקן שלפני שנה כולם צחקו עליו ביציעים. גם הצורה בה נכבש השער היה סמל למשחקה של היונייטד כל השנה. היא עשתה את העבודה שלה, אבל לא בדרך שהרשימה מישהו". 

 

ה'סאן' העניק ציון 8 רק לדויד דה חאה, שוער יונייטד שביצע כמה הצלות גדולות. ולנסיה ומאטה קיבלו 7, רדמאל פלקאו שנכנס כמחליף ממשיך ביכולת הדלה עם ציון 5. העיתון 'סאנדיי סטאר' הגדיר את העלייה הצפויה של היונייטד לאלופות: "הם התגנבו למפעל", וציין את היכולת הדי חלשה של הקבוצה.

 

 

לואיס זאהה שהיה השחקן האחרון שרכש אלכס פרגוסון עבור היונייטד, אמר לפני המשחק בראיון שפורסם בתוכנייה של הפאלאס: "אני משחק נגד היונייטד שלא נתנה לי אף פעם צ'אנס. ברגע שהגעתי לשם הם מיד קבעו שאני לא מוכן לפרמיירליג".

 

בתוך כך פרסם היום הסאנדיי סטאר', כי יונייטד תרכוש את הוגו לוריס תמורת 30 מיליון ליש"ט מטוטנהאם אם דה חאה יעזוב.

 

דה חאה. הציל את יונייטד (Gettyimages)

 

יחד עם זאת צפוי מו"מ קשה עם דניאל לוי היו"ר של טוטנהאם. ללוריס יש חוזה לעוד ארבע שנים בטוטנהאם. העיתון גם כותב שממפיס דפאיי נרכש בגלל שליונייטד הובהר שגארת' בייל לא יימכר הקיץ.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי