צפו ב-5:5 מטורף ממשחקי העלייה לצ'מפיונשיפ

|

אחרי 1:2 לסווינדון, שפילד הלכה על כל הקופה בגומלין. אל תחמיצו

(גודל טקסט)

במשחק דרמטי שניפק לא פחות מעשרה שערים נפרדו סווינדון טאון ושפילד יונייטד בתיקו 5:5, במסגרת גומלין חצי גמר הפלייאוף לעלייה לצ'מפיונשיפ.  הרובינס מסווינדון שניצחו 1:2 במשחק הראשון בברמל ליין של שפילד ניצחו בסיכום שני המשחקים ל-6:7 ועלו לגמר הפלייאוף מול פרסטון שיתקיים ב-24 בחודש. ולחשוב שבאנגליה כל הדרמה וחגיגת הכיבושים הזאת מתרחשת בליגה השלישית.  

שפילד יונייטד, בדומה ליונייטד אחרת לידס, הוא מועדון עתיר באוהדים והישגים שנפל לתהומות ולא שב מהן. עם אליפות אחת וארבע גביעים, אבל רק שלוש עונות בפרמיירליג. האחרונה שבהן ב-2006. הקודמת בעונת 1993/94 הסתיימה בירידה לצד  סווינדון בעונה היחידה של המועדון הקטן (המייצג עיר של 185 אלף איש) בליגה הבכירה אי פעם.

 

את שפילד מאמן נייג'ל, הבן של, קלאף, והיא הגיעה העונה גם לחצי גמר הגביע. בסווינדון שיחק ואימן גלן הודל. המארחת הובילה בבטחה 0:3, 2:4 ו-3:5 אבל נאלצה להזיע עד הרגע האחרון ממש לפני ששחקניה יכולים היו לחגוג. ויונייטד הלוזרית הנצחית שנחקקה בקומדיה הנהדרת "ללכת עד הסוף" תקווה שאולי יום אחד ייפול גם עליה איזה שייח עתיר ממון בדומה למה שקרה במנצ'סטר עם סיטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי