"לא יכול לשכנע את דה חאה להישאר"

|

ואן חאל מחפש שוער למנצ'סטר יונייטד אחרי שהבין כי הספרדי יעבור לריאל

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד לא הצליחה לנצח אתמול (ראשון) את ארסנל וסיימה בתיקו 1:1. התוצאה הזאת עשתה טוב ליריבה העירונית, שהבטיחה לסיטי (שניצחה את סווונזי 2:4) את סגנות האליפות. ארסנל ויונייטד ימשיכו להיאבק על המקום השלישי שמוליך ישירות לשלב הבתים של ליגת האלופות.

 

העיתון 'דיילי מייל' קבע שדויד דה חאה יעזוב את הקבוצה ויחזור לספרד, שם יחתום במדי ריאל מדריד. אם דה חאה אכן יעזוב, השוערים המוזכרים כמועמדים להחליפו הם הוגו לוריס, פטר צ'ך, אסמיר בגוביץ' וייתכן שאפילו ויקטור ואלדס. 

 

 

"אני לא יכול לשכנע את דה חאה, כי הוא יודע בדיוק מה יש לו כרגע במנצ'סטר יונייטד", אמר ואן חאל והוסיף: "אולי הוא לא יעזוב אותנו בקלות כזו, כי מדובר במועדון גדול והוא רוצה להיות שותף בו". ההולנדי התעקש כי עשה הכל כדי לא לאבד את השוער ואף הוצע לו חוזה לשנתיים עם משכורת יפה מאוד של 200 אלף ליש"ט לשבוע שהיה הופך אותו לשוער שמרוויח יותר מכל שוער אחר בעולם. 

 

יחד עם זאת, כפי שפרסם אתמול ה'סאנדיי סטאר' דה חאה יחליט סופית במפגש עם משפחתו וחברתו, הזמרת הספרדיה, אדורנה גרסיה אלמגרו, אם לעזוב. "אני מנתח בעצמי את מצבו כעת ומה הוא יכול להחליט ומגיע למסקנה שהוא ספרדי והחברה שלו ספרדיה והוא יכול ללכת למועדון גדול אחר. ההורים שלו מגיעים לכאן לראות אותו בערך כל שבועיים. האוהדים איתו, ולכן קשה לו מאוד להחליט ובעיקר כשהצענו לו חוזה נפלא" השלים ואן חאל. 

 

 

אי אפשר לעצור את העזיבה הזאת כנראה. דויד דה חאה

 

 

דה חאה שיחק את כל משחקי היונייטד העונה וכשהוחלף אתמול בדקה ה-73 בגלל מתיחה בירך קיבל סטנדינג אוביישן גדול מהצופים. יותר מאוחר צייץ: "תודה רבה על התמיכה שלכם. אתם מדהימים. מקווה שהפציעה לא רצינית". 

 

אחרי שנפצע בדקה ה-73 החליף אותו מי שהיה שוער ברצלונה לשעבר ויקטור ואלדס בהופעה ראשונה ונדירה מאז נפצע אחרי קרע ברצועה הצולבת במארס 2014 כששיחק עדיין בספרד. הוא יעמוד בשער כנראה גם נגד האל סיטי במשחק האחרון. ואלדס ספג שער עצמי מרגלי הבלם טילר לאקט ולכן ארסנל זקוקה לשתי נקודות בשני המשחקים הנותרים שלה לסיים שלישית.

 

בתוך כך פורסם שההתאחדות האנגלית כועסת על ואן חאל בכל הקשור למגן לוק שואו בגלל שהוא מסרב לשחררו למשחקי אליפות אירופה עד גיל 21 שיתקיימו בצ'כיה. ואן חאל טוען שהוא זקוק למנוחה, מאמן הנבחרת הצעירה גארת' סאות'גייט מוכן למלחמה בין ההתאחדות ליונייטד. הסגל של הנבחרת ייקבע ביום רביעי הקרוב. שואו לא שיחק אתמול בגלל שספג מכה בראשו נגד קריסטל פאלאס והיה מחוסר הכרה והתבקש לנוח.  

 

 

גם הוא כבר לא יהיה שד אדום בעונה הבאה. פלקאו

 

 

ואם חאל נפרד אתמול מאוהדי מנצ'סטר יונייטד בלאקוניות משהו כשאמר להם: "אוהדים יקרים אני רוצה לומר לכם תודה בשמי ובשם השחקנים שלי. אתם מדהימים. בשנה הבאה ניפגש כאן שוב". 

 

עוד שחקן שיעזוב הוא רדמאל פלקאו שנראה מנופף לאוהדי השדים האדומים לשלום אחרי שהוחלף על ידי רובין ואן פרסי. זה היה כנראה גם משחקו האחרון באולד טראפורד לפני שהוא חוזר מההשאלה למונאקו. המנג'ר עדיין סירב לומר אתמול אם פלקאו הולך או נשאר: "נחליט בסוף העונה", אמר. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי