מוריניו רוצה שהיגוואין יחליף את דרוגבה

| צילום: Gettyimages

הארגנטיני של נאפולי וגם מירנאדה מאתלטיקו על הכוונת של צ'לסי

(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו רוצה להחתים בצ'לסי את גונסאלו היגוואין, חלוץ נאפולי ששיחק תחתיו בריאל מדריד. יש לה זכיר כי הוא זה שמכר את הארגנטיני ב-2013 לנאפולי.

 

לפי דיווחים שמגיעים מאיטליה, מחירו של היגוואין עשוי להיות 30 מיליון ליש"ט. גם ארסנל וליברפול מעוניינות בשירותיו, אבל נראה שהכיוון שלו הוא לסטמפורד ברידג' וכי הוא יהיה מחליפו של דידיה דרוגבה שעזב.

 

 

היגוואין, שהיתה לו עונה מאכזבת יחסית בנאפולי והוא החמיץ פנדל במשחק האחרון בו הפסידו הנאפוליטנים 4:2 ללאציו במשחק על הכרטיס לליגת האלופות, כבש 51 שערים ב-98 משחקים במדי נאפולי. 

 

היגוואין לאחר החמצת הפנדל. עלה לקבוצה ביוקר (Gettyimages)

 

בנאפולי לא יהיה כסף גדול בעונה הבאה אחרי שסיימה חמישית את הליגה ותצטרך להסתפק שוב בליגה האירופית. כתוצאה מכך היא הפסידה סכומי כסף גדולים ומשמעותיים.

חלוץ נוסף שישחק בסטמפורד ברידג' הוא דייגו קוסטה, עליו פורסם שהוא מתגעגע למדריד ולא התאקלם בלונדון – אך הוא הכחיש זאת ואמר כי אין לו סיבה לעזוב את הקבוצה הרי שהוא מרגיש מצוין בצ'לסי.  

 

בתוך כך, ה'דיילי מייל' פרסם שמוריניו לא מתלהב מהחלוץ הצעיר של הקבוצה רובן לופטוס-צ'יק בן ה-19 ששיחק נגד פ.צ. סידני. מוריניו נכנס בו כשאמר: "הוא טען שיש לו כאבים בגב, אבל נראה לי שהיו לו כאבים בגב רק כשהכדור היה ברגליים של שחקני סידני".

 

צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד נלחמות על שירותיו של בלם אתלטיקו מדריד, מיראנדה הברזילאי שחוזהו בקבוצה מסתיים חודש הבא. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי