סטיבן ג'רארד: "אני מאוד מאוכזב מראחים סטרלינג"

סטרלינג. הופיע לאימון הבוקר
סטרלינג. הופיע לאימון הבוקר | צילום: Gettyimages

הקפטן האגדי של ליברפול ביקר את הקשר, שהיום הופיע לראשונה לאימון

(גודל טקסט)

אחרי שהרופא של ליברפול ערך ביקור בביתו של ראחים סטרליג במטרה לבדוק האם הבחור הצעיר אכן חולה כפי שדיווח לראשי הקבוצה, חזר שחקן הכנף לאימוני ליברפול ולראשונה נפגש עם חבריו העונה (כזכור, לא הגיע לשני אימוני הבכורה של הקבוצה).

 

ליברפול מתאמנת לקראת מסע המשחקים באוסטרליה ואסיה, אבל סטרלינג כבר הודיע שלא יעלה על המטוס וברצונו להשתחרר. המנג'ר ברנדן רוג'רס אמור להיפגש עם סטרלינג היום לשיחה נוספת, וצפוי להבהיר לו פעם נוספת כי בגיבוי ההנהלה הוא מסרב למכור אותו למנצ'סטר סיטי, לפחות כל עוד ההצעה תעמוד על פחות מ-50 מיליון ליש"ט. 

 

 

למרות הידיעות כאילו סיטי מוכנה לשלם על סטרלינג את הסכום הנ"ל, לא הוגשה על ידי סיטי הצעה לרכוש את סטרלינג בסכום זה או דומה לו. השחקן עלול לסבול מהעובדה שבסיטי חושבים מחדש האם לנסות ולרכוש את סטרלינג, אחרי שהתברר להם שלמרות הורדת ההגבלות של הפייר פליי הפיננסי עדיין הם לא יכולים לרכוש שחקנים בסכומים כה גבוהים.

 

בליברפול הודיעו הבוקר על כך שג'ורדן הנדרסון יהיה הקפטן הבא במקום סטיבן ג'רארד. על כך אמר ג'רארד בראיון מלוס אנג'לס שהנדרסון וסטרלינג נמצאים בשני הקצוות של המקל ולמעשה עקץ את סטרלינג. ג'רארד שהוצג בלוס אנג'לס גאלקסי אמר: "ג'ורדן מקצוען, כל כך מקצוען. הוא ווינר ובחור נפלא. אין מתאים ממנו לקבל את סרט הקפטן במקומי. אני אוהב מאוד את העובדה שהוא צנוע. הוא נאמן למועדון וחתם על חוזה חדש ואני מאחל לו רק טוב".

 

 

על סטרלינג אמר ג'רארד: "אני מודה שאני מאוד מאוכזב ממנו. שניהם נמצאים מבחינתי בקצוות השונים של הסקאלה". 

ג'רארד אמור לעורך הופעת בכורה היסטורית במדי קבוצתו החדשה בסוף השבוע נגד אמריקה המכסיקנית. אוהדי הקבוצה אמרו לג'רארד שהם אהבו מאוד את דיוויד בקהאם אבל לדבריהם: "גרארד נראה נחמד יותר מבקהאם". עכשיו רק שיוכיח זאת על כר הדשא. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי