חוזר הביתה: רוני במדי אברטון במשחק הוקרה

רוני במדי אברטון. יקבלו אותו בבוז?
רוני במדי אברטון. יקבלו אותו בבוז? | צילום: Gettyimages

חלוץ יונייטד יגיע לתת כבוד לדאנקן פרגוסון. איך יקבלו אותו אוהדי הטופיס?

(גודל טקסט)

זה צפוי להיות מרתק, גם אם לא מדובר בהעברה. וויין רוני שעזב את אברטון בטריקת דלת ועבר למנצ'סטר יונייטד ומאז אוהדי אברטון לא ממש אוהבים אותו יחזור ללבוש את מדי קבוצת נעוריו.אבל רוני הסכים לחזור לגודיסון פארק וללבוש שוב את מדי אברטון במשחק הוקרה לגיבור הקבוצה, דאנקן פרגוסון. רוני בן ה-29 ישחק בגודיסון פארק ב-2 באוגוסט נגד ויאריאל. פרגוסון הסקוטי בן 43 כיום שיחק שש שנים באברטון ולפני כן בניוקאסל וגלאזגו ריינג'רס.

 

ב-2008 הצליח רוני לעצבן את אוהדי אברטון כשחזר לאצטדיון בו החל את הקריירה כאשר נישק את הסמל של מנצ'סטר יונייטד על החולצה. רוני החל את הקריירה באברטון כאשר עידן טל היה בקבוצה והשוו אותו אז בתחילת הקריירה ללא אחר מאשר פול גאסקויין, אבל מהר מאוד התברר שהוא חלוץ יותר מאשר קשר התקפי.

 

כנראה שהאוהדים לא יקראו לו בוז הפעם. רוני פרסם הודעה בנושא: "לא יכולתי לחשוב על דרך טובה יותר מאשר להודות לדאנקן על כל מה שעשה בשבילי מאשר להופיע למשחק ההוקרה עבורו. אם הוא לא היה מבקש ממני אישית להגיע לשחק עבורו הייתי מגיע למשחק לעודד אותו. אני בטוח שכל אוהדי אברטון יעשו אותו דבר".

 

בתוך כך, אמר ואן חאל שרוני עשוי להיות החלוץ המרכזי שלו העונה והוא תלוי ביכולת שלו. כזכור, בעונה שעברה הוריד ואן חאל במשחקים רבים את רוני לעמדת קשר במקום מייקל קאריק וגרם לביקורת עליו גם ממנג'ר הנבחרת רוי הודג'סון. במשחקי הסיום של העונה הוא החזיר את רוני לתפקיד האהוב עליו, אבל רוני מעדיף לשחק בעמדת חלוץ שני ולא כחלוץ מרכזי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי