תותחים רועמים: איומים ברצח על גבריאל פאוליסטה

|

הברזילאי קיבל הודעות מטרידות אחרי שפצע את ווילשייר. מוריניו שוב עקץ את ונגר

(גודל טקסט)

כמה ימים אחרי אחרי הניצחון של ארסנל 0:1 על צ'לסי והזכייה במגן הקהילה, אצל התותחנים יש תחושה של חוסר מזל בעקבות הפציעה של ג'ק ווילשייר. 

כזכור, הקשר נפצע בקרסולו במהלך משחק אימון פנימי על-ידי הבלם הברזילאי גבריאל פאוליסטה, והוא לא שיחק בוומבלי נגד צ'לסי. על-פי הערכות ווילשר היה אמור להיעדר תקופה קצרה, אבל עכשיו חוששים במועדון שהוא יהיה מחוץ למגרשים לפחות חודשיים.

ה'סאן' הלונדוני פרסם היום (חמישי) שהברזילאי קיבל איומים ברצח מאוהדי הקבוצה שכועסים עליו. זו מכה קשה גם לארסנל ולשחקן, שנעדר בעונה שעברה לתקופה ארוכה בגלל קרע באותו קרסול. ווילשייר יחמיץ גם את שני משחקי הנבחרת נגד סאן מרינו ושווייץ. 

בתוך כך, פורסם ה'דיילי סטאר' שז'וזה מוריניו חזר לעקוץ את ונגר. ההתאחדות האנגלית ביקשה מהמנג'רים באנגליה להפסיק להתנהג בצורה ילדותית לאחר ששני המנג'רים מוריניו ו-ונגר לא לחצו ידיים בסיום המשחק. ההתאחדות גם איימה בקנסות אם המנג'רים לא ינהגו לפי קוד אתי. מוריניו אמר היום בתגובה: "אני מוכן להתנהג בצורה בוגרת אם רק ונגר יעשה זאת גם ויתנהג לפי הכללים".

ווילשייר. לפחות חודשיים בחוץ (Gettyimages)

בעונה שעברה דחף ונגר את מוריניו במהלך משחק בין שתי הקבוצות בסטמפורד ברידג' ולא נענש על-ידי ההתאחדות האנגלית. "בעונה שעברה נדחפתי על-ידי מנג'ר אחר והצלחתי לשמור על שלווה. כשאני במגרש הכדורגל אני אף פעם לא אסרב ללחוץ ידו של מנג'ר אחר", אמר מוריניו. 

יחד עם זאת צריך להזכיר לפורטוגלי החביב ששנה שעברה הוא מיהר פעמים רבות למנהרת השחקנים לפני תום המשחק ונמנע מללחוץ ידיים למנג'רים אחרים.  

ונגר ומוריניו. גן ילדים בפרמיירליג (Gettyimages)

מוריניו גם התרברב שהוא יודע לזהות תוך 10 דקות כישרון של שחקן צעיר שהוא בוחן, אבל הודה שקשה מאוד להביא שחקני רכש לצ'לסי משום שרובם לא מוכנים להתמודד על המקום בהרכב, ורוצים מקום בטוח ב-11. אחד מהם הוא כמובן קווין דה ברוינה שנמכר לוולפסבורג.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי