"וויין רוני אשם בכישלון של וולקוט"

|

לפני ליברפול (שבת, 14:30, ספורט1) פתח המנג'ר של ארסנל את הפה

(גודל טקסט)

מאת: יעקב זיו    צילום: GettyImages

מנג'ר ארסנל, ארסן ונגר, תקף בצורה חריפה את קפטן נבחרת אנגליה, וויין רוני, בכך שהוא סייע להוריד את הביטחון של תיאו וולקוט, כוכב ארסנל. השחקן פתח לראשונה בהרכב נבחרת אנגליה אחרי 18 חודשים בתיקו 1:1 נגד איטליה בעמדת חלוץ אותה הוא אוהב. אחרי שכריס סמולינג נאלץ לצאת סמוך למחצית, הועבר וולקוט לעמדת מספר 10 שבה לא שיחק מעולם. הוא התקשה לתפקד והוחלף בדקה ה-55. 

לדברי ונגר, מי שהיה אחראי לכך שוולקוט שיחק כפליימייקר היה דווקא הקפטן ווין רוני. "לא חושב שמאמן נבחרת אנגליה, רוי הודג'סון, רצה לשים אותו בתפקיד הזה. רוני רצה לשחק קדימה יותר כחלוץ מרכזי ואמר לוולקוט לרדת יותר למטה. זו היתה יוזמה שלו. לא ראיתי את הודג'סון קורא לוולקוט ואומר לו אתה מעכשיו משחק עם מספר 10. זו היתה יוזמה בין השחקנים". 

ונגר טוען שהכישלון של וולקוט יגרום לו בעיה פסיכולוגית: "האם ראיתי אותו בתפקיד הזה בעבר? לא. היכולת שלו היא להיות מעורב בתנועה במגרש ולהיות מעורב בסיום פעולות במגרש. הוא לא מסוג השחקנים שמסוגל לספק את הכדורים לאחרים. הוא בחור רגיש ואני קצת מודאג מכך שזה ישפיע עליו. אראה מה המצב שלו באימונים". 

הכישלון של וולקוט על וויין רוני? ונגר

וולקוט חזר אחרי 11 חודשי פציעה בברכו ועתידו בארסנל בספק. יש ידיעות שליברפול רוצה לרכוש אותו. ונגר גם סיפר שדני וולבק עשוי להיעדר למשחק עם ליברפול מחר בגלל פציעה בברכו (חי בספורט1 ו-HD החל מ-14:30). ג'ק ווילשייר, מייקל ארטטה, מתיאו דבושי ואבו דאבי אמורים לחזור אחרי פציעות ארוכות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי