לא עוצרת: בנטקה עשוי להגיע למנצ'סטר יונייטד

בנטקה. מחירו לא מרתיע את ואן חאל
בנטקה. מחירו לא מרתיע את ואן חאל | צילום: Gettyimages

השדים האדומים יגישו הצעה על חלוץ אסטון וילה, שמחוזר אחרי ליברפול

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד עוברת בימים אלה שינוי עצום לקראת העונה הבאה. אחרי שבאסטיאן שוויינשטייגר סיכם רשמית ומתאו דרמיאן חתם והוצג, החליטה הקבוצה להסתער על כריסטיאן בנטקה הבלגי, חלוץ אסטון וילה.

ליברפול הייתה המועמדת הבכירה לקלוט את החלוץ הקיץ, אך לעת עתה לא הסכימה לשלם את סעיף השחרור שלו בסך 32.5 מיליון ליש"ט והציעה 10 מיליון ליש"ט פחות, אבל אסטון וילה לא מוכנה להוריד אף לא פני אחד.

בשתי הרכישות האחרונות הובהר ע"י יונייטד ששם לא עושים חשבון לכסף. אתמול הוחתמו מתיאו דרמיאן מטורינו שעלה 12.9 מיליון ליש"ט ושוויינשטייגר שעלה 15 מיליון ליש"ט. כעת, לפי 'הסאן', בנטקה הוא המטרה העיקרית.

לואיס ואן חאל היה מעדיף לצוות את שווייני עם תומאס מולר, אבל הצעה ע"ס 60 מיליון ליש"ט נדחתה. השחקן וגם המועדון הבווארי לא מעוניינים בפרידה ואמש הצהירה באיירן מינכן שלאוהדים אין ממה לחשוש, הרי שמולר יישאר.

במקביל הארי קיין מטוטנהאם סירב להצעה לעבור לשדים האדומים, שלפי הדיווח הציעו 45 מיליון ליש"ט לתרנגולים. לאור מחירו הגבוה של גונסאלו היגוואין, שעסקת העברתו מוערכת בכ-50 מיליון ליש"ט, בנטקה הוא האופציה השפויה שנותרה לשדים האדומים.

הקבוצה מחפשת חלוץ מוביל לאור העובדה כי תשחרר את רובין ואן פרסי שאמור להיות מוצג היום בפנרבחצ'ה ואת חאבי צ'יצ'ריטו שעשוי לעבור לשחק באורלנדו סיטי מה-MLS. 

ואן חאל גם צפוי לאבד את השוער דויד דה חאה, אבל מקווה להחתים את סרחיו ראמוס בלם ריאל מדריד. ויקטור ואלדס, שוער המשנה, עשוי לעזוב לאנטליהספור שבונה את "ברצלונה ב'" ולכן צפויים גם להגיע שני שוערים חדש – הספקולציות מדברות על אסמיר בגוביץ'/קיילור נבאס/הוגו לוריס. יונייטד מקווה גם להחתים את מורגן שניידרליין ב-25 מיליון ליש"ט מסאות'המפטון.  

באשר לשוויינשטייגר, מחר (שני) יהיה זה בדיוק שנה מאז באסטיאן שוויינשטייגר הניף את הגביע העולמי עם גרמניה. לאחרונה הוא נצפה ביחד עם חברתו, אנה איבנוביץ', במשחקי הטניס הנערכים בווימבלדון.

שויינשטייגר ואיבנוביץ' באירוע הפתיחה בווימבלדון (Gettyimages)

 

רומניגה סבור שהשינוי וההליכה למנצ'סטר יונייטד יעשו רק טוב לבסטיאן: "הוא רצה את השינוי וזה יקדם אותו", אמר יו"ר באיירן. "זו חוויה שתיתן לו המון ניסיון נוסף בחייו". חברו הטוב פליקס נויראות'ר שהוא אלוף העולם בסקי אמר: "הוא השחקן הטוב ביותר שהיה לבאוורים אי פעם. הוא הקריב את חייו למען באיירן. אני מבין לחלוטין את הרצון שלו לעזוב. כל ילד חולם שיום אחד הוא ישחק בקבוצה כמו מנצ'סטר יונייטד. הוא ו-וויין רוני יחד על אותו כר דשא זו תהיה חוויה. איחלתי לו בהצלחה". 

 

רומיניגה הכחיש אתמול ששווינשטייגר עוזב בגלל פפ גווארדיולה. יואכים לב, מאמן נבחרת גרמניה, התייחס לשיתוף הפעולה שצפוי לקשר עם ואן חאל: "הוא ימצא ביונייטד מאמן שרצה אותו מאוד. המשיכה של הפרמיירליג תעשה לו רק טוב. יהיו לו אתגר ומוטיבציה חדשים. אני מאמין שהם ירוצו איתו להישגים ויהיו חזקים גם בליגת האלופות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי