מפציצה: שויינשטייגר ושניידרלין הוצגו ביונייטד

שוויינשטייגר. הרכש הנוצץ של הקיץ
שוויינשטייגר. הרכש הנוצץ של הקיץ | צילום: Gettyimages

הגרמני וקשר סאות'המפטון חתמו: "מהרגע שרצו בי זו היתה החלטה קלה"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד המשיכה במסע הרכש המרשים שלה הקיץ. הקבוצה הציגה בזה אחר זה את בסטיאן שוויינשטייגר ומורגן שניידרליין. קשר באיירן מינכן עלה 14.4 מיליון ליש"ט.

 

קשר באיירן מינכן אמר שמנצ'סטר יונייטד הוא המועדון היחיד שהייתי עוזב בשבילו את באיירן מינכן. לואיס ואן חאל התייחס לרכש הגרמני שלו: "הוא מביא איתו המון ניסיון ויתרום הרבה לקבוצה".

 

 

מורגן שניידרליין הצטרף תמורת 24 מיליון ליש"ט וחתם לארבע שנים. הקשר הצרפתי עבר מסאות'המפטון ואמר: "אני מאושר להיות שחקן של מנצ'סטר יונייטד. ברגע ששמעתי שיונייטד רוצה אותי ההחלטה שלי היתה קלה מאוד. רציתי להיות חלק מהמועדון הגדול הזה ולעזור לו להצליח. היו לי שבע שנים נפלאות בסאות'המפטון והמועדון הזה יהיה תמיד אצלי בלבד".

 

 

 

לואיס ואן חאל הוסיף: "מורגן שחקן מאוד מוכשר עם אנרגיה גדולה. היכולות שלו ישבחו את השחקנים שיש לנו כבר. אנחנו מאוד מרוצים שהשלמנו את העסקה לפני הטיסה לארה"ב. אלה ימים מרגשים עבור אוהדי יונייטד".

 

המנג'ר ההולנדי אמר לערוץ הטלוויזיה של מנצ'סטר יונייטד שהביקורת על מכירת רובין ואן פרסי אינה נכונה: "יש לי  חלוץ יוצא מהכלל וזה יהיה ממפיס דפאיי. אני יודע את מי רכשתי. יש כאן עניין של הגיל ודפאי מבטיח לי הרבה יותר מהשחקנים ששחררתי ויש לי גם את ווין רוני. יש לי קבוצה טובה יותר מהעונה שעברה ואתם תראו את זה".

 

 

 

ויקטור ואלדס לא יצא למסע המשחקים עם יונייטד והוא בדרך לעזוב את המועדון. דויד דה חאה שצפוי אף הוא לעזוב דווקא טס עם הקבוצה, אבל עדיין לא ברור אם יישאר ביונייטד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי