פלגריני עקץ: "הקבוצה של מוריניו משעממת"

פלגריני וקומפני דרוכים
פלגריני וקומפני דרוכים | צילום: Gettyimages

מנג'ר סיטי לקראת צ'לסי (ספ'1, 17:45). ה'מיוחד' השיב: "לא ישיגו אותנו"

(גודל טקסט)

נכון שזהו רק המחזור השני העונה ויש עוד דרך ארוכה לסיום, אבל אם מנצ'סטר סיטי תנצח היום (ראשון, (חי בספורט1 החל מ-17:45) את צ'לסי במשחק העונה הראשון באיתיחאד היא תפתח פער של חמש נקודות מהבלוז וכאשר מדובר בשתי קבוצות עם פוטנציאל זהה אפשר לומר שיהיה זה פער חשוב.

 

צ'לסי מגיעה למשחק אחרי שבוע סוער מבחינת הבוס, ז'וזה מוריניו, שהדיח את הרופאה אווה קרניירו ואת העוזר שלה מספסל הקבוצה. הוא סירב להתנצל למרות שאיגוד רופאי הכדורגל טען שהיא נהגה נכון במשחק מול סוונזי כשטיפלה באדן הזאר. כעת גם פיפ"א נכנסה לפרשה וייתכן שתדרוש מצ'לסי להחזיר את הרופאה מיידית לתפקיד. 

 

 

ה'סאנדיי מירור' כותב שבאופן מסורתי בקבוצות בהן מאמן מוריניו יש נפילה בעונה השלישית שלו כמאמן. זה קרה לו בריאל מדריד. אחרי שנתיים האריך את חוזהו ואז החלו המריבות עם ברצלונה, הסילוק של איקר קסיאס מההרכב והכסאח עם העיתונות. גם השנה הוא הספיק לריב עם כולם עוד לפני שהעונה החלה. הקיץ האריך מוריניו את חוזהו בארבע שנים ופתאום הכל מתחיל להתמוטט לו.

 

בין הקבוצות יש לא רק יריבות ספורטיבית, המנג'רים מסוכסכים מזה שנים. פלגריני שלא מחבב את הפורטוגלי עקץ: "הקבוצה שלי לא משעממת כמו שלך. צ'לסי לא משחקת כדורגל התקפי. הם מגנים עם המון שחקנים ברחבה שלהם. זאת הדרך בה הם זכו באליפות". סיטי כבשה 102 שערים כשזכתה באליפות לעומת 73 של צ'לסי בעונה שעברה. פלגריני התיייחס לנושא: "לא יכולתי לשחק בצורה בה משחק מוריניו, כי למנג'רים יש תפקיד להציג כדורגל מהנה עבור האוהדים. זו לא צריכה להיות הכוונה שלנו מהרגע הראשון לכבוש רק שער אחד ולסיים את המשחק. נשחק כמו תמיד ונתקוף. החשיבה שלי היא שאנחנו צריכים לדאוג לפרמיירליג ולכדורגל האנגלי. אני רוצה לראות משחק טוב עד לסיום וכמה שיותר שערים שייכבשו כך יותר טוב. זה לא אומר שאנחנו לא יכולים להגן".

 

 

 

אחד העימותים במשחק יהיה בין הבלם הבלגי וינסנט קומפני שכבש במשחק הראשון העונה לבלם צ'לסי ג'ון טרי ולחלוץ דייגו קוסטה. קומפני פירגן לבלם היריב: "אני רוצה להיות כמוהו. לפני שנתיים-שלוש כולם כבר הספידו אותו. היו עלי ביקורות בשנה שעברה וגם עברתי פציעות. טרי הוכיח בשנתיים האחרונות עד כמה הוא שחקן חשוב בקבוצה. כשאתה בלם הניסיון מדבר. אני רוצה להיות כמוהו. סיטי חשובה לי מאוד והראתי את זה בכל דקה אני משחק. היתה לי עונה קשה בגלל הפציעות". על דייגו קוסטה אמר: "הוא אגוז קשה לפיצוח. הדרך להצליח איתו היא להימנע מהטריקים המלוכלכים שלו. הוא מסוג החלוצים שמוצאים את ההזדמנות במשחק ומנצלים כל הזדמנות לכבוש. הוא אותו סוג של חלוץ כמו לואיס סוארס או וויין רוני. אני אוהב את האתגר הזה לשחק נגדם".

 

סרחיו אגוארו בספק להרכב למשחק בגלל שלא הצליח עדיין להיכנס לכושר אחרי הקופה אמריקה. פביאן דלפ ופרננדו ייעדרו בוודאות בגלל פציעות. בצ'לסי טיבו קורטואה מורחק ואסמיר בגוביץ' יפתח. אוסקר בספק בגלל פציעה.

 

בעונה שעברה סיימו שתי הקבוצות ב-1:1 באיתיחאד ולפני עונה צ'לסי ניצחה את הסיטי פעמיים ובארבעת המשחקים אחזה פחות בכדור ובעטה פחות לשער. פלגריני שחוזהו הוארך עד 2017 אמר: "בעונה החולפת לא זכינו בתואר וכבשנו הכי הרבה, אבל עשינו יותר מדי טעויות כקבוצה".

 


מוריניו. לא סופר את יריביו (Gettyiamges)

 

סיטי הרשימה במשחק הראשון העונה כשניצחה את ווסט ברומיץ' 0:3 בעוד צ'לסי סיימה ב-2:2 נגד סוונזי בבית. מוריניו ענה לפלגריני: "אנחנו באים לנצח. לפני שנתיים ניצחנו באיתיחאד 0:1 ונתנו הצגה. היינו הראשונים שניצחנו באיתיחאד. הם הרסו כל קבוצה אחרת וזכו באליפות. אני אוהב לשחק נגד הגדולות. זה קשה יותר, אבל אני אוהב יותר את האתגר". מוריניו עלה להתקפה: "עם כל הכסף הגדול של סיטי הם עדיין לא ישיגו אותנו. יש לנו את הכסף להביא שחקן ב-50 מיליון ליש"ט, אבל אנחנו לא צריכים אחד כזה. אנחנו רוצים מגן שמאלי ונראה מה יהיה עד סיום העונה".

 

הרכבים

 

מנצ'סטר סיטי: הארט, סאניה, קומפני, מאנגלה, קולארוב, נאבאס, פרננדיניו, טורה, סטרלינג, סילבה, אגוארו.

 

צ'לסי: בגוביץ', איבנוביץ', קייהיל, טרי, אספיליקווטה, מאטיץ', ראמירז, וויליאן, פברגאס, הזאר, קוסטה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי