"ז'ירו ו-וולקוט יכולים לסיים בצמרת המבקיעים"

אוזיל. הרבה תלוי בו
אוזיל. הרבה תלוי בו | צילום: Gettyimages

מנג'ר ארסנל לא מעוניין בבנזמה? ב-15:20 בספורט1: ווסטהאם

(גודל טקסט)

אחרי שזכתה במגן הצדקה עם 0:1 על צ'לסי שקטע בצורת של 13 משחקים שבהם לא ניצח ארסן ונגר את ז'וזה מוריניו. הציפיות אולי גברו בעקבות ייצוב השורות, והמטרה גם אם לא מוצהרת היא סוף סוף לקטוף תואר אליפות מאז 2004.

 

בינתיים, התותחנים יפתחו היום (ראשון, ישיר החל מ-15:20 בספורט1 וב-HD) את עונת הפרמייר ליג שלהם בדרבי לונדוני נגד ווסטהאם של סלבאן ביליץ'.

 

 

התותחנים עדיין שואפים לצרף חלוץ, אך ארסן ונגר הכריז שהקבוצה לא הביעה עניין בקארים בנזמה מריאל מדריד חרף השמועות. "אני חושב שאוליבייה ז'ירו לא יהיה רחוק מ-20 שערים בעונה אם ישחק בכל המשחקים וכמוהו תיאו וולקוט", הסביר הצרפתי בן ה-65.

 

ונגר התייחס גם לטענות תיירי הנרי, כוכב העבר של ארסנל כי חלוץ יהפוך את הקבוצה למועמדת ודאית למאבק על התואר. "אני מכבד אותו ואת הידע שלו בכדורגל, אבל זה לא מתמטיקה".

 

הרכש הגדול של הקיץ עד כה באמירויות, פטר צ'ך יפתח בבכורה בליגה בצד האדום של לונדון. ז'ירו צפוי לאייש את החוד כאשר מאחוריו ישחקו מסוט אוזיל, סנטי קאסורלה ואלכס צ'מברליין. אלכסיס סאנצ'ס ישב על הספסל מאחר ועדיין לא שב לכושר משחק מלא אחרי פגרת הקופה אמריקה.

 


פאייה. יפתיע באמירויות? (Gettyimages)

 

מנגד, הפטישים ינסו לשכוח את ההדחה מאירופה על ידי אסטרה הרומנית. עם הרכב חזק יותר משנוצח בחמישי ברומניה, ביליץ' יקווה לפתוח ברגל ימין את העונה. אנג'לו אוגבונה שהגיע מיובנטוס צפוי לפתוח בהנגה, מאורו סראטה בחוד כאשר הרכש הגדול של הקיץ, דימיטרי פאייה ישחק מאחוריו. בהיעדרו של אנר ולנסיה הפצוע, דיאפרה סאקו יהיה חלק חשוב בחלק הקדמי.

 

הרכבים משוערים

 

ארסנל: צ'ך, ביירין, מרטסאקר, קושיילני, מונריאל, קוקלין, ראמזי, צ'מברליין, אוזיל, קאסורלה, ז'ירו.

 

ווסטהאם: אדריאן, אובריאן, ריד, אוגבונה, קריסוול, קויאטה, נובל, אוקספורד, פאייה, סראטה, סאקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי