"הפתיחה טובה מבשנה שעברה. אני מרוצה"

ואן חאל. צריכים להשתפר
ואן חאל. צריכים להשתפר | צילום: Gettyimages

ואן חאל לאחר הניצחון 0:1 על אסטון וילה: "לא מודאג מכמות השערים"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד לא שכנעה מתחילת העונה, אך רשמה שני ניצחונות זהים של 0:1 וצברה שש נקודות מתוך שש שהיו בקופה. מתכון בדוק לזכייה באליפות.

 

איש קשה לואיס ואן חאל. למרות ששלף את הג'וקר שלו הבלגי עדנאן ינוזאי וזה הבקיע עבורו את שער הניצחון, LVG לא שלל אפשרות שהצעיר יושאל לאסטון וילה "תצטרכו לחכות ולראות" אמר בסיום. ההולנדי אומנם טען במסיבת עיתונאים לפני המשחק שהוא מרוצה מההשקעה שלו, אבל איש לא האמין שהוא יפתח עם הכישרון הצעיר שהיה נראה כמו עוד שחקן שנשכח ביונייטד.

 

 

ואל חאל גם מתח ביקורת על שחקניו: "הייתי מרוצה מהשער, אבל אתה צריך לעשות יותר מאשר להבקיע שער במשחק. איבדנו יותר מדי כדורים, מסרנו יותר מדי מסירות בלי כתובת. לא שיחקנו כמו שאני רוצה ולכן אנחנו צריכים להשתפר".

 

 

המנג'ר ההולנדי כן מרוצה מהניצחונות: "הפתיחה שלנו טובה יותר משנה שעברה. בעונה הקודמת היתה לנו נקודה אחת משש, כך שאני מרוצה. יש עוד דרך ארוכה ללכת. אנחנו זקוקים לעוד משחקים כדי להיכנס לכושר. אני לא מודאג מכך שאנחנו לא כובשים הרבה שערים, כי בכדורגל אתה צריך לכבוש שער אחד יותר מהיריבה ואנחנו לא מפספסים הזדמנויות. בכל משחק יש לנו יותר מצבי כיבוש מהיריבה". על המשחק אמר: "שיחקנו טוב יותר משבוע שעבר".

 

ינוזאי כבש את שער הניצחון במבצע יפה אחרי 1169 דקות בהם לא כבש והעיתונים מפרגנים שלו. ה'דיילי מירור' כתב בכותרת הראשית: "גלורי, גלורי יאן יונייטד"

 

 

ה'דייל מייל' על אותו משקל: "יאנ'ס הוא האיש".

 

 

העיתון כתב שזה היה המשחק הראשון בו פתח הבלגי בן ה-20 מאז פברואר והוא לקח את ההזדמנות בשתי ידיים. יונייטד לא הפסידה 20 משחקי רצופים בוילה פארק, הרצף הטוב בליגה העליונה במשחקי חוץ. לשדים האדומים היה מזל גם בשער אחרי שהכדור פגע במיקה ריצ'ארדס והטעה את השוער בראד גוזאן. אגב, יונייטד הפסידה רק משחק אחד מתוך 80 בהם הובילה במחצית.

 

סנדרלנד רצתה את ינוזאי בהשאלה, אבל הבלגי אמר אתמול (שישי): "אלה היו רק שמועות, אני רוצה להישאר באולד טראפורד. אני רוצה להילחם על מקומי, לפתוח בעוד משחקים ולכבוש עוד שערים". ינוזאי קיבל ציון 7.5 במשחק ונבחר למצטיין. השבוע עוזר המאמן בווילה, ריי ווילקינס, קרא לשחקני הכדורגל בליגה להפסיק ללבוש נעליים עם צבעים שונים ודווקא ינוזאי שמע בקולו וכבש עם זוג הנעליים בצבע השחור הישן.

 

העיתון 'דיילי מייל' ציין שווין רוני שלא כבש עדיין בשני המשחקים הראשונים ואפילו לא יצר לעצמו הזדמנות אחת לכיבוש. הוא לא יכול לסחוב כחלוץ חוד בודד כל העונה בגיל 29 ויונייטד חייבת חלוץ נוסף, נכתב בעיתון. לעומת זאת השוער סרחיו רומרו זכה למחמאות: "הוא נראה יציב מאוד, פיתח תקשורת טובה עם ההגנה ויש לו גם בעיטה חזקה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי