דיווח באנגליה: "צ'לסי סיכמה על רכישת פוגבה"

פוגבה. חוזר לשולחן המומ?
פוגבה. חוזר לשולחן המומ? | צילום: Gettyimages

בעיסקה יכללו גם אוסקר, וויליאן וחואן קוואדרדו. באיטליה מכחישים נמרצות

(גודל טקסט)

העיתון 'הסאן' טוען בכותרת ראשית בעמודי הספורט שלו, כי צ'לסי סיכמה על רכישת פול פוגבה אחרי שהציעה 69 מיליון ליש"ט (95 מיליון יורו) על השחק ויובנטוס לא יכלה לסרב להצעה. אחרי שהבלוז רכשו ברגע האחרון את פדרו, ידיעה כזאת חייבת להילקח בחשבון גם אם באיטליה פורסם הבוקר (שבת) שהגברת הזקנה דחתה את ההצעה. לפי המקורות של 'הסאן' יתכן שבעסקה כלולים גם אוסקר, וויליאן וחואן קוואדרדו שעשויים לעשות דרכם לארץ המגף. במצב כזה העסקה מתחילה להיראות כדאית ליובה.

 

 

אם ההעברה של פוגבה תתבצע זה יהיה שיא בריטי של כל הזמנים וזו תהיה ההעברה הרביעית היקרה ביותר בהיסטוריה. העיתון טוען שמאז ההפסד 3:0 למנצ'סטר סיטי הבעלים רומן אברמוביץ' סיכם על שבעה ימים בהם הקבוצה תעשה הכל כדי לרכוש את המיטב. באבא רחמן ופדרו הגיע, פוגבה כעת מבוקש. באיטליה פורסם שיובה החליטה לא למכור הקיץ את הצרפתי בגלל שאין לה צורך במזומנים, היא בונה את הקבוצה סביבו אחרי עזיבת ארתורו וידאל, אנדראה פירלו וקרלוס טבס. יחד עם זאת צ'לסי עקשנית וזה לא סוף פסוק לסיפור. 

 

 

בתוך כך הורתה אברטון לג'ון סטונס המבוקש אף הוא בצ'לסי שהוא נשאר ב'טופיס'. ה'דיילי סטאר' ועיתונים נוספים כתבו הבוקר, כי מנג'ר אברטון, רוברטו מרטינס הזהיר את סטונס שאם יבקש להיכנס לרשימת ההעברות הקבוצה לא חייבת להיענות לו. הקבוצה דחתה הצעה לרכוש אותו ב-30 מיליון ליש"ט וייתכן שתסכים ב-40 מיליון ליש"ט, אבל כרגע המסר הרשמי הוא "לא מוכרים".

 

 

בתוך כך פתח מוריניו חזית עם שבעה שחקנים של צ'לסי כשציין את שמותיהם של השחקנים שלדעתו שיחקו מתחת לרמה נגד מנצ'סטר סיטי בהפסד 3:0. הוא ציין את השמות של ג'ון טרי, גארי קייהיל, בראניסלב איבנוביץ' ססאר אספיליקווטה, ססק פברגאס, נמניה מאטיץ' ואדן הזאר. "המיוחד" אמר: "אני לא מרוצה מהיכולת של השחקנים האלה, כי קודם השגתי מהם תוצאות טובות יותר, אבל דבר ראשון אני גם לא מרוצה מהיכולת שלי כמנג'ר. אני הולך עכשיו כל יום לאולם להתאמן כדי להיות בעצמי יותר בכושר. קודם הלכתי פעמיים בשבוע, עכשיו אני כל יום שם. אולי אני צריך להיות פעיל יותר על הקווים, אז אני צריך להיות יותר בכושר".

 

ה'דיילי מייל' הזהיר את מוריניו מהמשחק מחר נגד ווסט ברומיץ אלביון בחוץ (15:30). העיתון כתב ש-WBA הפכה ל"בית קברות למנג'רים" שאחרי הפסדים נגדה פוטרו. זה התחיל במנג'ר ניוקאסל דאז כריס יוטון (2010), מיק מקארת'י מוולבס (2012), אנדרה וילאש-בואש מטוטנהאם (2012), רוברטו די מתיאו מצ'לסי (2012), רוברטו מנצ'יני ממנצ'סטר סיטי שאומנם ניצחה בגמר הגביע 0:1, אבל לאחר מכן האיטלקי פוטר בקיץ (2013), משחקו האחרון של סיר אלכס פרגוסון כמנג'ר היה נגד ווסט ברומיץ' (2013), פאולו די קאניו מסנדרלנד (2013), כריס יוטון שוב הפעם מנוריץ' (2014).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי