כל שער של פלקאו עלה ליונייטד 2.5 מיליון ליש"ט

עלה ליונייטד ביוקר. פלקאו
עלה ליונייטד ביוקר. פלקאו | צילום: Gettyimages

ביונייטד חששו שיבקיע שער והקבוצה תצטרך לרכוש אותו ב-40 מ' ליש"ט

(גודל טקסט)

לכאורה המחזור האחרון באנגליה היה אמור להיות לפרוטוקול בלבד עם סימן שאלה ענק מי תרד לצ'מפיונשיפ האל סיטי או ניוקאסל, אבל למעשה 

המחזור האחרון בפרמיירליג היה משוגע ואנחנו כבר מחכים לעונה החדשה. 29 שערים הובקעו וזכינו לראות לא מעט רגעים מרגשים. 

מנצ'סטר יונייטד נפרדה מרדמאל פלקאו שחזר למונאקו אחרי עונה אחת באנגליה, אותה הוא סיים בטעם חמוץ. לא סתם החלוץ נשאר אתמול מחוץ לסגל – בחוזה של השחקן היה סעיף לפיו אם היה כובש חמישה שערים ופותח ב-15 משחקים, הם היו חייבים לממש את האופציה עליו ולרכוש אותו ב-40 מיליון ליש"ט.

לואיס ואן חאל הודיע לחלוץ לפני המשחק שהוא לא בסגל מחשש שיכבוש והקבוצה תצטרך לממש את הסעיף בחוזה. לקולומביאני יש העונה 4 שערים ב-14 משחקים. 

עלות שכרו והשאלתו הסתכמו ב-10 מיליון ליש"ט, למעשה כל שער שהוא הבקיע עלה לקבוצה 2.5 מיליון ליש"ט.

באנגליה מתחו היום ביקורת על היכולת של יונייטד, שהשקיעה 145 מיליון ליש"ט ברכש בעידן ואן חאל. בעיתון 'דיילי סטאר' נכתב: "הם לא נראים יותר טוב מאשר בתקופה של דייויד מויס".

קרן האור היתה הופעה מצוינת של ויקטור ואלדס שהוכיח שאפשר לסמוך עליו. אם דויד דה חאה יעזוב, יונייטד יכולה לתת לו את כפפות השוער הראשון. 

ואן חאל כעס על הרחקתו של מרואן פלאיני וכינה אותה "טיפשית". הבלגי ירצה את העונש בפתיחת העונה הבאה. ההולנדי הבטיח לאוהדים שהוא יודע בדיוק איזה שחקנים למכור ואת מי להחתים.

בתוך כך, ה'דיילי אקספרס' שוערה השני של ריאל מדריד קיילור נבאס עשוי להגיע ליונייטד אם דויד דה חאה.

מנג'ר האל סיטי, סטיב ברוס, שירדה ליגה, עשוי לסיים את תפקידו במועדון. הוא שוקל את עתידו אחרי שהטייגרס ירדו ליגה למרות שהוא חתום לעוד שלוש שנים. בעיקר הוא צריך לבדוק מה קורה לו מול מנצ'סטר יונייטד אותה לא ניצח אף פעם כמנג'ר ב-22 משחקים שלו מול היונייטד כמאמן.

האל סיטי מעולם לא שיחקה שלוש עונות ברציפות בליגה העליונה ב-111 שנותיה והכתובת היתה על הקיר, אבל היה עצוב לראות את הקבוצה יורדת ליגה והשחקנים בוכים. הקבוצה לא כבשה ב-17 ממשחקיה העונה וברוס הודה: "אכזבה נוראית לי ולכל המועדון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי