סיטי תיאלץ לשלם 118 מ' ליש"ט על פוגבה ודה ברוינה?

דה ברוינה חוגג גביע. יישאר בגרמניה?
דה ברוינה חוגג גביע. יישאר בגרמניה? | צילום: Gettyimages

הסיטיזנס בלחץ לאור תג המחיר של שני השחקנים המבוקשים ע"י פלגריני

(גודל טקסט)

לחץ במנצ'סטר סיטי. העיתון 'סאנדיי סטאר' פירסם כי הסיטיזנס נלחצו כשגילו כי יצטרכו לשלם 118 מיליון ליש"ט אם ירצו לצרף את פול פוגבה וקווין דה ברוינה.

 

נכון לעכשיו נראה שמנואל פלגריני יישאר בסיטי והוא רצה את שני השחקנים אבל מחירו של דה ברוינה קפץ מ-35 מיליוו ליש"ט ל-58 מיליון ליש"ט לאחר שוולפסבורג טוענת שהציעה לשחקן חוזה חדש לארבע שנים ומשכורת משודרגת וסיטי תצטרך לשלם עליו קרוב ל-60 מיליון ליש"ט.

 

 

בנוסף, יובנטוס דורשת 60 מיליון ליש"ט על פול פוגבה, אם כי רשמית היא טוענת שהצרפתי לא למכירה והוא גם מבוקש בברצלונה וריאל מדריד. בסיטי טוענים שמדובר ביותר מדי כסף. דה ברוינה סירב להתחייב שיישאר עוד זמן רב בוולפסבורג וסוכנו,, קוון דה קוסטר, הודה שהיו לו שיחות עם המנג'ר המקצועי של הסיטי, צ'יקי בגיריסטיין.

 

דה ברוינה אמר בנושא: "תמיד אמרתי שאני מאושר בוולפסבורג, אבל לא אמרתי שאשאר בטוח בקבוצה. אולי יבוא משהו כאשר אהיה בחופשה". גם באיירן מינכן, פ.ס.ז' ומנצ'סטר יונייטד מעוניינות בו.

 

 

 

עוד בגזרת ההעברות. ג'וני אוואנס ממנצ'סטר יונייטד שלא חידש את חוזהו בקבוצה מבוקש באברטון על ידי רוברטו מרטינס. הוא עשוי לעלות 5 מיליון ליש"ט. אוואנס מעדיף להישאר בצפון אנגליה למרות הצעות מקבוצות בלונדון בגלל שאשתו חוזרת אחרי לידה לעבור בטלוויזיה של מנצ'סטר יונייטד.

 

השוער הברזילאי בן ה-34 אאורליו גומש ששיחק בעבר בטוטנהאם האריך את חוזהו בווטפורד בשלוש שנים נוספות. השוער שלא ממש הרשים בווייט הארט ליין נבחר במקום השני לשחקן השנה של הצרעות שעלו ליגה ושמר על 15 רשתות נקיות השנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי