דיווח: קליין סגר במנצ'סטר יונייטד‎

| Gettyimages

וגם: סיטי תלך בקיץ בכל הכוח על ראחים סטרלינג וג'יימס מילנר צפוי לחתום בארסנל

(גודל טקסט)

באנגליה מתרבות הידיעות שנתנאל קליין מגן סאות'המפטון כבר סגר את חוזהו במנצ'סטר יונייטד. לואי ואן חאל רוצה את קליין כמגן ימני במקום אנטוניו ולנסיה, שמשחק לא בעמדה הטבעית שלו, הקישור ההתקפי. עיתונאי ותיק מ'הדיילי מירור', דארן לואיס, אמר לערוץ הטלוויזיה של השדים האדומים שהעסקה כבר נסגרה.

 

 

קליין שיחק בשני המשחקים האחרונים של נבחרת אנגליה והביע את רצונו לשחק בעונה הבאה בליגת האלופות אם במדי סאות'המפטון או בקבוצה אחרת. גם קשר ארסנל בעבר סטיוארט רובסון, אמר לרשת ESPN שלדעתו קליין ישחק שנה הבאה ביונייטד: "הוא שחקן טוב שיכול להגביה גם כדורים לרחבת היריב. יש לו קצב ריצה מצוין והוא טוב מאוד כמגן באחד על אחד. הוא גם כבש כמה שערים יפים במדי קבוצתו".

 

ה'דיילי מירור' מפרסם היום, כי מנצ'סטר יונייטד מציעה את חביאר "צ'יצ'ריטו" הרננדס לסאות'המפטון תמורת קליין וסכום כסף נוסף. שוויו של המגן מוערך ב-20 מיליון ליש"ט.

 

צ'יצ'ריטו. יעשה את הגרך ההפוכה? (צילום: Gettyimages)

 

סיטי תציע על סטרלינג 30 מיליון ליש"ט

 

ה'דיילי מירור' יוצא בכותרת ענק לפיה מנצ'סטר סיטי החליטה ללכת על סטרלינג בכל הכוח וביום הראשון של פתיחת חלון ההעברות תבקש לרכוש אותו ב-30 מיליון ליש"ט. בתוך כך בליברפול רוצים את תיאו וולקוט כנראה במקום סטרלינג שמתעקש ללכת ובארסנל ינסו לחסום את עזיבת וולקוט. "אנחנו לא מטפחים שחקנים צעירים כדי שיככבו בקבוצות אחרות בליגה", אמר על כך השבוע ארסן ונגר.

 

סיטי נחושה להקדים את ארסנל, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד שכולן מעוניינות בקשר שהודיע על הקפאת המו"מ שלו עם ליברפול עד סיום העונה. סיטי הציבה את סטרלינג כמטרת הרכש הראשונה שלה הקיץ הקרוב.

 

בתוך כך פרסם ה'דיילי מירור', כי ארסנל פתחה בשיחות על חוזה חדש עם וולקוט כדי למנוע את עזיבתו לליברפול שרוצה בו. לפי הדיווחים גם דני הינגס אמור לחתום בליברפול ורוג'רס רוצה כעת להבטיח את החתמת וולקוט. שחקנה של ארסנל שהיה פצוע תקופה ארוכה דורש 

 

סטרלינג. הסיטיזנס יקדימו את היתר? (צילום: שער 'הדיילי מירור')

 

ג'יימס מילנר בדרך לארסנל

 

קשר מנצ'סטר סיטי, ג'יימס מילנר שמסיים את חוזהו במנצ'סטר סיטי ישחק בשנה הבאה בארסנל, כך פרסם הבוקר ה'סאן' הלונדוני. הקשר שהיה מבוקש בליברפול עשוי לומר לא ל"קופ" בגלל רצונו לשחק בליגת האלופות שנה הבאה.

 

מילנר גם לא הסכים לחדש את חוזהו בסיטי למרות שזו רצתה בו גם לשנים הבאות. למרות ששיחק 40 משחקים העונה במדי הסיטיזנס הוא עדיין מתוסכל מהעובדה שבחלק מהמשחקים נאלץ לשבת על הספסל. לעומת זאת באמירויות הוא אמור למצוא בית חם מכיוון שארסן ונגר מעריך אותו כאחד הקשרים הטובים בליגה. למילנר בן ה-29, מרגיש שהגיע לשיא הקריירה והדרישה העיקרית שלו לחוזה הבא תהיה דקות משחק.

 

סיטי הפסידה עליו 26 מיליון ליש"ט מאחר והיא שילמה את הסכום לאסטון וילה, אבל הקיץ מילנר שגדל באקדמיית הכדורגל של לידס יוניטד ושיחק גם בניוקאסל יעבור חופשי וללא תמורה. ארסנל גם מציעה לו שכר יפה של 130 אלף ליש"ט לשבוע.

 

בואו עשוי להעמיד בספק את המשך הקריירה של ג'ק ווילשייר בארסנל. מנצ'סטר סיטי מתעניינת בשחקן, כך שייתכן מאוד שיהיו חילופים בין השחקנים, אבל סיטי תאלץ לשלם עליו סכום לא קטן.

 

מילנר. מחפש דקות משחק (צילום: Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי