"כשמפסידים זה לא יום טוב, אתה כבר לא יכול לשמוח"

ואן חאל. 3 נקודות ועוגה
ואן חאל. 3 נקודות ועוגה | צילום: Gettyimages

ואן חאל יכול לחייך ולחגוג יום הולדת וניצחון. ומה אמר על דה חאה?

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד גברה היום (שבת) 0:1 על טוטנהאם במשחק פתיחת העונה של הפרמייר ליג. אך למרות הניצחון, היכולת של השדים האדומים לא הייתה משכנעת.

 

"היה משחק קשה בו שתי הקבוצות רצו ללחוץ, כך שלכל שחקן היה מעט מאוד זמן עם הכדור", הסביר לואיס ואן חאל. "היו הרבה איבודים, לא החזקנו בכדור יותר מדי. אבל משחק הלחץ שלנו היה טוב מאוד ובאמצעותו כבשנו את הגול, לכן אני חושב שהגיע לנו הניצחון. היום היה מיוחד מאוד בגלל שזה יום ההולדת שלי. כשאתה מפסיד זה לא יום טוב, אתה כבר לא יכול לשמוח".

 

 

 

חמישה שחקנים צירפה הקיץ יונייטד, וכולם ערכו היום את הבכורה שלהם במדים האדומים. "זו הייתה ההופעה הראשונה של השחקנים החדשים באולד טראפורד", הסביר ואן חאל, "האוהדים מאוד תמכו בהם".

 

"אהבתי במיוחד את ההופעה של מת'יאו דרמיאן", החמיא ההולנדי למגן שנבחר לשחקן המשחק. "הוא שיחק טוב בחלק של טוטנהאם וכשהכדור היה אצל היריב". על שוויינשטייגר: "יש לו הרבה ניסיון, אבל מעולם לא הייתה לו תמיכה כזו כמו היום באולד טראפורד".

 

 

 

ממפיס דפאיי, אולי הרכש הכי מסקרן של הקבוצה, הוחלף בדקה ה-68 אחרי שהמנג'ר כנראה הרגיש כי האמוציות שלו משתלטות עליו: "אמרתי לממפיס שהוא לא חייב להיות כה נמרץ, אולי שיחק עם יותר מדי תשוקה". בהמשך התייחס לסרחיו רומרו שערך בכורה בין הקורות: "הוא שמר על רשת נקייה והיו לו כמה הצלות נהדרות".

 

 

הארגנטינאי שיחק היום מאחר וכבר אתמול הודיע ואן חאל כי דויד דה חאה לא ישותף, על רקע רצונו לעבור לריאל מדריד. לאחר המפגש המנג'ר התייחס לסאגה: "לא יודע מתי הסיטואציה הזו תסתיים. זה תלוי בשחקן ובמועדון שרוצה לרכוש אותו".

 

לפי הפרסומים, מדריד מציעה כ-25 מיליון ליש"ט בעוד יונייטד רוצה 35, ולהולנדי היה הסבר מדוע הספרדי לא יימכר בזול: "הוא השחקן הכי טוב של המועדון בשנתיים האחרונות ואנחנו לא יכולים לוותר עליו כל כך בקלות.  אנחנו תמיד צריכים לשלם סכומים גבוהים עבור שחקנים, אז למה שלא נקבל סכומים גדולים עבור הכוכבים שלנו?".

 

לאחר המשחק הודיעה מנצ'סטר יונייטד כי פיל ג'ונס, שלא שותף היום, סובל מפציעה וייעדר כשלושה שבועות.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי