מוריניו מצא קורבן חדש: הרופאה של צ'לסי

קארניירו עם קוסטה. תיזרק?
קארניירו עם קוסטה. תיזרק? | צילום: Gettyimages

ה'מיוחד' זעם על טיפול בהזאר, קרניירו זכתה לאהדה מהקהל

(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו לקח ללב את ה-2:2 נגד סוונזי במשחק הפתיחה של הליגה ואת רוב הכעס שלו היפנה לעבר רופאת הקבוצה והצוות הרפואי שבדק את אדן הזאר. הרופאה, אווה קרניירו, טיפלה בהזאר והשאירה את צ'לסי עם תשעה שחקנים בשלבי הסיום של המשחק לאחר שהשוער טיבו קורטואה הורחק.

 

מוריניו לא ידע מה טיב הפציעה של הזאר ועדיין התעקש שהיא עושה טעות כשהיא מטפלת בו. המיוחד טען שאדן לא זקוק לטיפול והוא פשוט עייף. "הוא אולי קיבל מכה, אבל צריכים להבין כדורגל ולדעת שנשארנו עם 8 שחקני שדה בגלל שהיא טיפלה בעוד שחקן. הצוות הרפואי שלי היה נאיבי".

 

 

הרופאה של צ'לסי היא אחת הדמויות המפורסמות בכדורגל האנגלי הגברי בדרך כלל. היא נולדה בגיברלטר לאב ספרדי ואם ספרדיה. היא למדה באוסטרליה והשלימה לימודים באנגליה. בשנה שעברה התלוננה על כך שגברים במגרשים מציעים לה הצעות מגונות. היא הצטרפה ב-2009 לצוות הרפואי של צ'לסי וסיפרה שנדלקה על כדורגל בעת המונדיאל 1998 כשחזתה במשחק בין מקסיקו לברזיל. אגב, היא אוהדת של ריאל מדריד ולא של צ'לסי.

 

 

 

הרופאה צציצה שהיא מודה לאוהדים שתמכו בה בריב עם מוריניו. תמונות חדשות פורסמו בעיתונות האנגלית בהן נראה מוריניו צורח עליה והיא עושה פרצופים. אוהדי צ'לסי הביעו חשש בציוצים שהרופאה האטרקטיבית תיזרק מצ'לסי בגלל הריב שלה עם מוריניו.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי