"זה לא קורה הרבה, אבל מוריניו טעה ובגדול"

החלטתו של המיוחד לא התקבלה בהבנה
החלטתו של המיוחד לא התקבלה בהבנה | צילום: AFP

דיווח: שחקני צ'לסי בהלם מהחלטתו של "המיוחד" להדיח את קרניירו

(גודל טקסט)

ההחלטה של ז'וזה מוריניו להדיח את הרופאה אווה קרניירו מתפקידה, לאחר שהתעמת איתה במהלך ה-2:2 בין צ'לסי לסוונסי סיטי עת שטיפלה באדן הזאר, תופסת כותרות ענק באנגליה.

 

ה'דיילי מייל' הקדיש להחלטה את השער האחורי שלו ושני עמודים מלאים בתוך העיתון. נכתב שהרופאה שהפכה לאחת מהדמויות המוכרות במגרשי הכדורגל באנגליה, נבעטה בארבעה ימים מהמכדורגל בגלל תאקל עם "המיוחד". "ייתכן ולא נראה אותה יותר. החלטתו של מוריניו לנטרל אותה ממשחקי הליגה, אימונים ומהמלון של הקבוצה הרימה כמה גבות במועדון – בצ'לסי לא מבינים על מה הזעם הגדול שלו", נכתב. 

 

 

ה'דייל מייל' כתב שהשחקנים בהלם מהחלטתו של מוריניו, אבל הם ידעו שמשהו לא בסדר. אחרי הריב שלו עם הרופאה והתיקו המאכזב מוריניו לא חייך אפילו לשחקנים הנחשבים לחביבים ואהודים עליו. מוריניו עשה כמה שינויים בצוות שלו מאחורי הקלעים והדחת הרופאה הוא אחד מהם. גם הפזיותרפיסט שעבד איתה על הטיפול באדן הזאר, ג'ו פירן, זכה לצרחות ממוריניו בחדר ההלבשה וגורלו עשוי להיות דומה. רופאי האקדמיה של צ'לסי, ג'וליאן רדהד וכריס יוז, עשויים לשבת על ספסל צ'לסי מעתה. 

בעבר מוריניו כבר הסתכסך עם צוותים רפואיים. ב-2006 כשפטר צ'ך פתח את הגולגולת שלו, זעם מוריניו בסיום וטען שהוא היה חייב לחכות חצי שעה בחדר ההלבשה לבואו של אמבולנס. ב-2015 אוסקר נפצע בראשו ואיבד את ההכרה. לפי חוקי ההתאחדות שחקן שנפגע בראש חייב לחזור רק אחרי שישה ימי מנוחה, אבל הברזילאי נראה על הספסל כבר אחרי שלושה ימים. רופא ההתאחדות, ווילי סטיוארט, מתח ביקורת על כך שמוריניו לקח את האחריות ונתן לשחקן לקחת חלק פעיל במשחק. 

 

אחד מראשי אוהדי צ'לסי שהוא גם עובד בערוץ האוהדים, רורי ג'נינגס, כתב טור מיוחד ל'דייל מייל' שכותרתו: "הפעם בה מוריניו טועה בצורה מביכה". ג'נינגס כתב: "כולנו אוהבים את מוריניו ואוהבים שהוא מנג'ר צ'לסי, אבל אוהדים מתחילים להתעייף מכך שלא עובר יום והוא לא נמצא בכותרות מסיבות שליליות. רק יצאנו מהקטע שהוא נמנע באומנות מללחוץ את ידו של ארסן ונגר (מוריניו טוען ההיפך), ועכשיו נושא הרופאה. ההחלטה שלו להתקיף אותה הייתה טיפשית. אולי רצה בכך להסיח את הדעת מהכותרות נגדו ועל כך שהשגנו תוצאה מביכה בבית נגד סוונסי סיטי, אבל הפעם לא נראה לי שזה המצב". 

 

ג'נינגס שלא עושה חשבון ל"מיוחד" כתב בנוסף: "למה כל הסאגה הזאת לא היתה יכולה להישמר בדלתיים סגורות? מה ההיגיון להפוך אותה קורבן למה שקרה? היא פופולארית מאוד בקרב אוהדי צ'לסי והשחקנים. למה צריך לערער את המצב בקבוצה רגע לפני המשחק הכי חשוב שלנו נגד מנצ'סטר סיטי? ז'וזה טועה הפעם בגדול. זה לא קורה כל יום, אבל הפעם כן". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי