ואן חאל: "מרסיאל הוא חלוץ העתיד שלנו"

ואן חאל. לא מוכן לחשוף את תכניותיו לגבי דה חאה
ואן חאל. לא מוכן לחשוף את תכניותיו לגבי דה חאה | צילום: GettyImages

מנג'ר יונייטד הגן על הרכש במסע"ת לקראת ליברפול (19:15 בספורט2)

(גודל טקסט)

אמנם זה לא משחק עונה, אבל קרב בין מנצ'סטר יונייטד לליברפול תמיד מרתק ולרוב גם מספק את הסחורה. מחר (שבת) השתיים ייפגשו במסגרת המחזור החמישי של הפרמייר באולד טראפורד (19:15 בספורט2), והמאמנים דרוכים ומוכנים לקרב.

דויד דה חאה צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו לעונה זו במדי השדים האדומים, לאחר ששיחק עד כה רק משחק אחד העונה – וזה היה בשבוע האחרון במדי נבחרת ספרד. לואיס ואן חאל התייחס לכך כשאמר: "אתם תראו אם הוא ישחק או שלא מחר. אתם לא תדעו לפני כן מי יפתח בשער".

ואן חאל רמז אם כן על האפשרות שהספרדי יפתח בין הקורות על חשבונו של רומרו והוסיף לגבי הסגל שלו: "קאריק כשיר למשחק, הפצוע היחיד ממשחקי הנבחרת הוא אנדראס פריירה". פיל ג'ונס ייעדר גם הוא בשל פציעה.

המנג'ר גם התייחס לביקורת על המחיר המופרז ששולם על אנטוני מרסיאל: "האוהדים בוודאי חושבים שאם שילמו עליו 50 מיליון ליש"ט אז הוא צריך ישר לכבוש. אבל לא, הוא בן 19 והוא עוד צריך להתאקלם. המחיר שלו לא נקבע על-ידנו. זה השוק וזה מה שהיה. אמרתי שהוא השחקן הכי טוב לגילו והיינו צריכים חלוץ לעתיד".

מרסיאל במדי צרפת. "חלוץ העתיד" (Gettyimages)

LVG טען שהוא לא יודע על הדיבורים כאילו היה מרד שחקנים וכי מייקל קאריק ביקש ממנו להגמיש את האימונים שלו. לדבריו, "קאריק ורוני ביקשו ממנו לשפר את האווירה בחדר ההלבשה כדי שתהיה שמחה יותר, לא דיברו על אימונים קשים".  

מנגד, בליברפול ניצלו את פגרת הנבחרת כדי להתאושש מההפסד 3:0 לווסטהאם במחזור האחרון. "נגד יונייטד זה משחק גדול, כמובן, אבל לנצח זה חשוב ולא משנה נגד מי" אמר המאמן ברנדן רוג'רס במסיבת העיתונאים.

"לנו חשוב שהיכולת שאנו מציגים תשקף את השאיפות שלנו. במשחק האחרון הרגשנו שאנחנו לא שם, ואנחנו מחפשים להגיע מחדש לסטנדרד שהצבנו לעצמנו. המשחק מול ווסטהאם הוא אכזבה גדולה אחרי שלושת מחזורי הפתיחה שהוכיחו שאנו במגמת שיפור".

על כך שהקבוצה רק שבה אתמול לאימונים בסגל מלא מפגרת הנבחרות ענה: "משחק מול יונייטד זה הדרבי הכי גדול של הליגה. לנצח כזה משחק תמיד חשוב בכל עונה, אבל יש שחקנים שחזרו רק אתמול. יונייטד מועדון גדול והלחץ לפני משחק כזה תמיד קשה. מדובר גם בשתי קבוצות של אוהדים שיש להם תשוקה גדולה לקבוצות שלהם".

יתאוששו מה-3:0 במחזור האחרון בדרבי הגדול? (Gettyimages)

רוג'רס גם הודה כי הוא מרוצה מתהליך ההתאוששות של דניאל סטארידג' מהפציעה התורנית, אך הוסיף כי הוא לא לוחץ להקדים את חזרתו של החלוץ וכי הוא מחכה לו עד שיחלים לחלוטין.

כמו כן, המאמן נלחץ על ידי עיתונאים ששאלו אותו על הטעויות שעשה דז'אן לוברן בהפסד האחרון לווסטהאם: "אני יודע שהוא שיחק במשחק מתחת לרמתו, אבל מאמין שהוא יחזור ליכולת הטובה ויתגבר על הטעויות שלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי