מוריניו: "הצטערתי שאין לי שישה חילופים"

מוריניו. שוב פעם התלונן על השופטים
מוריניו. שוב פעם התלונן על השופטים | צילום: Gettyimages

מאמן צ'לסי עקץ אחרי ה-2:2 בניוקאסל: "נותן לשחקנים ציון מינוס אחד"

(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו לא ניצח חמישה משחקים בסט. ג'יימסס פארק וגם כשניוקאסל במשבר ובלי ניצחון הוא הצליח לצאת אתמול בתיקו 2:2 אחרי פיגור 2:0. וכרגיל בסיום השתלח בשופטים: "אני אף פעם לא מרוצה כשהקבוצה שלי לא מנצחת. השופטים עוצרים את המשחקים יותר מדי, אבל ידענו את זה. אנחנו יודעים שזה מה שיהיה". 

צ'לסי ניצלה מפתיחת העונה הכי גרועה מאז עונת 1978/79, לא פחות מ-37 שנים, וכנראה שהמיוחד יריגש השבוע לחץ מלמעלה. מוריניו לא הסתפק בשופטים והשתלח בשחקניו: "בין ציון 1 ל-10, היינו מינוס אחד במחצית הראשונה. היינו כל כך גרועים, כל כך רעים. במחצית אמרתי שאני מצטער שיש לי רק שלושה חילופים, כי רציתי לבצע שישה. במחצית השנייה שיחקנו טוב מאוד כשוויליאן וראמירז הניעו את המשחק, הביאו יותר אינטנסיביות וניוקאסל לא הצליחה להתמודד עם זה. אני צריך לנסות להבין למה השחקנים שלי יכולים לשחק רע כל כך במחצית אחת וטוב בשנייה".

למרות שהבלוז מדורגים רק במקום ה-15, הפתיחה הגרועה ביותר בתקופת רומן אברמוביץ' כבעלים, תיירי הנרי טוען שלא צריך למחוק אותה מרשימת המועמדות לאליפות. "ברור שזה הולך להיות קשה מאוד", אמר פרשן "סקיי", "המרחק בינם לבין יונייטד הוא רק שמונה נקודות כך ש הם מסוגלים לעשות את זה". 

ברניסלאב איבנוביץ': "אנחנו תמיד עושים תוצאות רעות בניוקאסל. כולם יודעים עד כמה קשה הפרמיירליג, והיא רק הולכת ונעשה קשה יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי