אופטימיות: "רוצים אליפות בשנה הבאה"

|

ארסנל בפעם ה-18 ברצף בצ'מפיונס וחולמים על תואר. צפו בתקציר

(גודל טקסט)

אלכסיס סאנצ'ס העלה אתמול את ארסנל לליגת האלופות בפעם ה-18 ברציפות אחרי שכבש פעמיים כדי להבטיח סופית שהתותחנים יסיימו את העונה בין ארבע הראשונות כשניצחו את האל סיטי 1:3, אבל ארסן ונגר עדיין לא מרוצה למרות שהקבוצה כבשה שלושה שערים ב-17 דקות. נוסף לצמד של סאנצ'ז, הוסיף גם ארון רמזי שער.

 

המנג'ר הצרפתי רוצה לסיים במקום השני ולזכות בגביע ובעונה הבאה להסתער שוב על תואר האליפות. ונגר בן ה-65 אמר: "מה שבמוקד כעת הוא המקום השני. אם נמשיך בריצה שלנו נסיים במקום הזה וגם נזכה בגביע האנגלי הצלחנו לעמוד במטרה להשתפר בכל עונה כקבוצה וזו דוגמא איך אנחנו יכולים להשתפר". 

ארסנל כבשה העונה כבר 100 שערים בכל המפעלים וסאנצ'ס 16 שערי ליגה (24 בכל המפעלים). התותחנים צמודים לסיטי עם 70 נקודות, אבל יש להם משחק אחד חסר. 

ונגר לא רצה להתייחס לשאלה אם בעונה הבאה הוא ירוץ עם צ'לסי צמוד לאליפות, אבל אמר: "אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו פתיחה גרועה כזאת של העונה, כמו השנה. תשאלו אותי את השאלה הזאת באוגוסט. תנו לי לנשום. אני לא נביא. הכדורגל הוא בלתי צפוי ואף אחד לא יודע איך קבוצות יפתחו את העונה הבאה, אבל מה שחשוב הוא לפתוח בצורה חזקה. עשינו הכל לחזור, אבל ההתחלה שלנו היתה חלשה. אנחנו כעת יותר יציבים וזה הסימן הראשון לאיכות. אנחנו קבוצה התקפית שאוהבת לכבוש וללכת קדימה (עקיצה למוריניו?) פשוט שיחקנו את הכדורגל שאנחנו אוהבים לשחק".  

מאמינים שהם יכולים לקחת אליפות בעונה הבאה. שחקני ארסנל חוגגים על האל (GettyImages)

 

 

סנטי קסורלה שנבחר לאיש המשחק (ציון 7.5 ב'דיילי מייל') בישל 28 שערים בפרמיירליג מאז הבכורה שלו באוגוסט 2012 משוכנע שארסנל יכולה להסתער על התואר. "הכי חשוב להמשיך לשחק ברמה הזאת גם בעתיד. אנחנו רוצים לזכות בתואר בשנה הבאה".

 

ג'ק ווילשייר שהיה פצוע מאז 22 בנובמבר שיחק לראשונה כשנכנס כמחליף. השבוע הבהיר ונגר שהוא לא מעונין למכור אותו, למרות שמנצ'סטר סיטי שמה עליו עין. ונגר הבהיר שווילשייר זקוק לעוד זמן כדי לחזור לכושר אחרי פציעה בקרסול. "הוא מלא אנרגיה וזה חיובי, אבל הוא צריך להיות סבלני אחרי חמישה וחצי חודשים בחוץ". 

 

הפסדה של האל סיטי העלה את לסטר שלב אחד ל-16 והאל ירדה ל-17 והיא עמוק בתוך המאבק נגד הירידה כשבשבת יש להם משחק ראש בראש נגד ברנלי האחרונה שחייבת לנצח כדי להשאיר סיכוי להישארות בליגה. 

 

 

מנג'ר האל, סטיב ברוס: "רצינו להראות במחצית השנייה שזה לא היה ערב נוראי עבורנו והצלחנו לפחות להבקיע. המשחק נגד ברנלי חשוב, אבל הוא לא יכריע סופית מי תרד ומי תישאר. גם אם ננצח עוד יהיו לנו שני משחקים קשים".

 

האל תארח במחזור האחרון את מנצ'סטר יונייטד, משחק שעלול להכריע גם את אחת היורדות וגם האם יונייטד תבטיח את המקום בין ארבע הראשונות לאחר שהיא רחוקה רק ארבע נקודות מליברפול במקום החמישי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי