די מריה צפוי להחמיץ את פתיחת העונה ביונייטד

די מריה על הדשא. יחמיץ את פתיחת העונה
די מריה על הדשא. יחמיץ את פתיחת העונה | צילום: AFP

אחרי הפציעה בגמר הקופה, הקשר ייעדר. ומי השוער החדש ברשימות?

(גודל טקסט)

אנחל די מריה שנפצע בגמר הקופה אמריקה אחרי 29 דקות וראה את חבריו מפסידים בפנדלים לצ'ילה 4:1 לא יפתח ככל הנראה את העונה בגלל פציעתו ומדובר במכה למנצ'סטר יונייטד. לא ברור אם השחקן יישאר ביונייטד, אבל פציעתו תקשה גם על מכירתו המידית כאשר הוא מבוקש בפאריס סן ז'רמן.

 

די מריה הוכיח את יכולתו בקופה אמריקה אחרי עונה חלשה במנצ'סטר יונייטד והראה לראשי הקבוצה שהבעיה היתה בהתאקלמות הלא טובה שלו בקבוצה ואולי גם בעיות עם לואיס ואן חאל שלא הציב אותו תמיד בתפקיד שהוא אוהב.

 

 

ה"איטריה" יפסיד בוודאות את מסע המשחקים של הקבוצה לארה"ב מכיוון שהיה אמור לנוח אחרי הקופה אמריקה, אבל אחרי הפציעה לא ברור מתי יחזור. הוא מחכה בציפייה לתוצאות הבדיקה שעבר בשריר הירך האחורי. ה'דיילי סטאר' פרסם שדי מריה יחמיץ בוודאות את פתיחת העונה ב-8 באוגוסט נגד טוטנהאם.

 

 

ManUtdmakehugeofferforGalatasaraykeeperMuslera- TribalFootballhttp://t.co/trVJJketvO Man UtdmakehugeofferforGalatasaray…

— SadeceHaber(@sadecehaber) July6, 2015

 

בתוך כך, פורסמו דיווחים על כך שיונייטד מנסה לרכוש את שוער נבחרת אורוגוואי, פרננדו מוסלרה, בן ה-29 מגלאטסראיי. על פי הדיווחים בטורקיה מחירו 35 מיליון יורו. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי