דיווח: פדרו סיכם את כל תנאיו ויחתום בצ'לסי

פדרו. המשפחה העדיפה מעבר ללונדון
פדרו. המשפחה העדיפה מעבר ללונדון |

מוריניו ניצח בקרב על שחקן ברצלונה. וגם: "המיוחד" יעזוב עד דצמבר?

(גודל טקסט)

לפי כל הדיווחים בתקשורת הספרדית והאנגלית כאחד, צ'לסי הגיעה להסכם עם ברצלונה על רכישת פדרו תמורת 28 מיליון יורו פלוס שני תשלומים נוספים.

 

מוריניו שלח את ססק פברגאס לשכנע את פדרו להגיע ללונדון במקום למנצ'סטר, כך מתפרסם במספר דיווחים. 

 

 

נראה שכעת כל שנותר הוא שפדרו יעבור את הבדיקות הרפואיות ולאחר מכן יצטרף רשמית. הוא אמור לעבור את הבדיקות כבר היום אצל הרופא הספרדי של צ'לסי פאקו ביוסקה.

 

פדרו נגד בילבאו. חובר למוריניו (Gettyimages)

 

לפי ה'אל מונדו דפורטיבו' משפחתו של פדרו רצתה להגיע ללונדון ולא למנצ'סטר וזו אחת הסיבות להחלטה שלו שבסופו של דבר הובילה אותו לבלוז במקום למנצ'סטר יונייטד או למנצ'סטר סיטי. כמו כן, ישנם טיעונים כי לואיס ואן חאל, מנג'ר "השדים האדומים", הוא זה שהחליט לרדת משחקן ברצלונה.

 

בתוך כך, משרדי ההימורים באנגליה חשים את השטח טוב יותר מכל פרשני הכדורגל – ובמפתיע או שלא, הם הציבו את ז'וזה מוריניו, מנג'ר צ'לסי, במקום השני כמועמד לפיטורים בפרמיירליג עד חג המולד. 

 

רק דיק אדבוקט, מנג'ר סנדרלנד שפתח את העונה עם שני הפסדים, מועמד לפניו ומדורג ראשון. אומנם "המיוחד" זוכה לגב מלא מהבעלים רומן אברמוביץ' והאריך את חוזהו בארבע שנים, אבל כדורגל הוא המקצוע הכי נזיל בעולם. הבלתי אפשרי הוא תמיד הדבר הכי אפשרי בשטח.

 

מוריניו כידוע צבר נקודה אחת מ-6 אפשריות בשני המחזורים הראשונים ונוסף על כך ישנו גם העימות המכוער שלו עם הרופאה אווה קרניירו. כזכור, גם בריאל מדריד עזב מוריניו את הקבוצה בהסכמה הדדית בעקבות יחסיו עם עובדי ושחקני המועדון.

 

הנשיא פלורנטינו פרס לא אהב את ההתנהלות שלו שגרמה לריאל מדריד להיות הקבוצה השנואה בליגה. אחרי הפתיחה הכי גרועה של העונה בצ'לסי מזה 17 שנה והחלפתו של ג'ון טרי במחצית ההפסד למנצ'סטר סיטי (3:0), יש הרגשה שהדברים לא מתקתקים במועדון. 

 

מוריניו. כבר בברנבאו חייו לא היו קלים (Gettyimages)

 

לפי דיווחים באנגליה ההחלטה להוציא מההרכב את טרי ולהעלות במחצית השנייה באמירויות את קורט זומה הצרפתי בן ה-20, עוררה תסיסה בקרב שחקניה הוותיקים של צ'לסי. טרי הוחלף גם 9 דקות לסיום המשחק ב'גביע הקהילה' בהפסד לארסנל 1:0, אבל בליגה מול סיטי זו היתה הפעם הראשונה שמוריניו החליף אותו ב-177 משחקי ליגה. בסיום אמר המאמן: "אם יש למישהו זכות להחליף את טרי, זה אני". 

בצ'לסי יש אי שקט כאמור גם בגלל שהבלם בראניסלב איבנוביץ' קיבל הצעה להאריך את חוזה לעונה נוספת בלבד, לפי המדיניות של רומן אברמוביץ' לא להאריך חוזים מעבר לגיל 30 ליותר משנה. נוסף החלוץ דייגו קוסטה לא אהב עקיצה של מוריניו שאמר עליו: "לא מבין מה קרה שהוא לא מצליח לחזור לכושרו הטוב". 

מוריניו מאמין שהקבוצה שלו עייפה, שחקני המפתח לא יכולים לסחוב יותר מדי את הקבוצה ומצפה לשלוש החתמות שהבטיח לו רומן אברמוביץ' ובהם בלם אברטון ג'ון סטונס. יחד עם זאת משרדי ההימורים מריחים את הדם והציבו את מוריניו כאמור שני אחרי אדבוקט. זה לא אומר שהדירוג הזה לא ישתנה. רק לפני שבוע מנג'ר ליברפול, ברנדן רוג'רס, היה ראשון בדירוג, אבל שני נצחונות ו-6 נקודות מ-6 גרמו לו שקט נפשי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי