החלון נסגר: מרסיאל חתם במנצ'סטר יונייטד

השדים האדומים הימרו על החלוץ הצעיר? מרסיאל בעת הצגתו
השדים האדומים הימרו על החלוץ הצעיר? מרסיאל בעת הצגתו | צילום: האתר הרשמי של מנצ'סטר יונייטד

ואן חאל השקיע כ-80 מיליון יורו בחלוץ. ברהינו: "לא אשחק בשביל ברומיץ'"

(גודל טקסט)

חלון ההעברות נסגר גם בממלכה. בשעה 20:00 (שעון ישראל) היה הדד-ליין להעברות בליגה האנגלית, יום חג במדינה, והוא נסגר עם העברת הענק של מנצ'סטר יונייטד שרכשה את אנטוני מרסיאל וגם עם הציוץ המפתיע של סיידו ברהינו מווסט ברומיץ', שנשאר בקבוצה שדחתה ארבע הצעות שונות של טוטנהאם.

 

ספורט1 עושה לכם סדר בשוק החם בממלכה ומרכז בפניכם את כל העסקאות שהושלמו רשמית וגם את הספקולציות שפורסמו בארגוני התקשורת בבריטניה ובסופו של דבר לא יצאו אל הפועל:

 

רשמי

 

לסטר סיטי צירפה את הקשר נתן דאייר בהשאלה לעונה מסוונזי.

 

ממש עם סיום מועד ההעברות, צ'לסי הודיעה על החתמתו של בלם רדינג מייקל הקטור, שהושאל פעמים רבות בשנים האחרונות. הוא חתם על חוזה לחמש שנים וסכום העסקה המוערך הוא 4 מיליון ליש"ט. יתרה מכך, הקטור יישאר ברדינג לעונה הקרובה כמושאל.

 

 

אנטוני מרסיאל עבר למנצ'סטר יונייטד. הצרפתים יקבלו סכום מטורף של כ-50 מיליון יורו ועוד בונוס עתידי שעשוי להגיע עד 30 מיליון יורו עבור החלוץ הצעיר (19) ממונאקו, בכפוף להצלחותיו עם הקבוצה. הוא חתם על חוזה לארבע שנים עם אופציה לעונה נוספת. טוטנהאם הציעה עבורו לפני שנה 10 מיליון ליש"ט ומונאקו דרשה 25 מיליון ליש"ט, אבל אין ספק ש"השדים האדומים" בצעו את אחת העסקאות היותר מטורפות בשנים האחרונות. אגב, ליון צפויה לקבל 10 מיליון יורו מהעיסקה בעקבות הסכם המכירה עם מונאקו בעבר על הצרפתי. החלוץ יילבש את המספר 9.

 

 

לואיס ואן חאל אמר לאחר החתמתו: "מדובר בחלוץ צעיר ומוכשר עם פוטנציאל עצום. אני מאמין שהמועדון יעזור לו להתפתח ושזה המקום בשבילו". אנטוני מרסיאל הוסיף: "מתרגש להצטרף למועדון כמו מנצ'סטר יונייטד. תמיד רציתי לשחק בפרמיירליג ואני מחכה לפגוש את חבריי לקבוצה".

 

מרסיאל והמדים החדשים (מנצ'סטר יונייטד – האתר הרשמי)

 

ווטפורד השלימה את השאלתו של ויקטור איבראבו עד תום העונה. החלוץ צפוי לשוב לרומא בסיום ההשאלה.

 

 

סיידו ברהינו יישאר בווסט ברומיץ'. קבוצתו דחתה הצעה רביעית של טוטנהאם על החלוץ, הפעם בסך 25 מיליון ליש"ט. ברהינו לא נשאר חייב וצייץ בטוויטר: "לא אשחק יותר לעולם בשביל ג'רמי פיס (נשיא ווסט ברומיץ'). עצוב שאני לא יכול לומר כיצד הקבוצה התייחסה אליי".

 

 

סנדרלנד השאילה את דאנדרה ידלין מטוטנהאם עד תום העונה.

 

ווסטהאם יונייטד הודיעה על צירופו של מיכאלי אנטוניו מנוטינגהאם פורסט. הוא נרכש תמורת 7 מיליון פאונד וחתם על חוזה ל-4 שנים.

 

 

ווטפורד רכשה את החלוץ אובי אולארה מקלאב ברוז' הבלגית. 

 

 

צ'לסי השלימה את החתמת בלם נאנט, פאפי דג'ילבוג'י ב-3 מיליון ליש"ט. הוא שיחק 160 משחקים עבור קבוצתו בצרפת.

 

וירחיל ואן דייק חתם בסאות'המפטון, שתשלם לסלטיק 11.5 מיליון ליש"ט. מנג'ר הסיינטס, רונאלד קומאן, רדף אחרי הבלם שנה שלמה.

 

 

חונאס גוטיירס ששוחרר מניוקאסל למרות שהשאיר אותה בליגה ואחרי שהחלים ממחלת הסרטן חתם בלה קורוניה. 

 

ג'ולאון לסקוט השלים את הבדיקות הרפואיות שלו באסטון וילה ונפרד מווסט ברומיץ'. הוא הרכש ה-11 מהקיץ של טים שרווד.

 

 

המגן השמאלי של ווטפורד, מיגל לאיון עבר בהשאלה לפורטו עד סיום העונה. המקסיקני יחזק את יריבת מכבי ת"א בשלב הבתים של ליגת האלופות.

 

 

אלכס סונג שהושאל אשתקד לווסטהאם, יעשה שוב עונה במדי הפטישים בהשאלה מברצלונה. גם ויקטור מוזס הניגרי יושאל לפטישים.

 

 

אברטון הודיעה על צירופו של הבלם ראמירו פונס מורי מריבר פלייט. הארגנטיני בן ה-25 חתם לחמש שנים במדי הטופיס ששילמו 9.5 מיליון ליש"ט עבורו.

 

 

ליברפול סגרה עם הניגרי, טייאו אוונאי בן ה-18 ושלחה אותו להשאלה בפ.ס.וו. החלוץ עלה 400 אלף ליש"ט מפרנקפורט מהליגה השנייה בגרמניה, אבל אין לו כרגע אפשרות לקבל רישיון עבודה באנגליה.

 

 

גארי באנן מקריסטל פאלאס עזב לשפילד וונסדיי.

 

שמועות

 

* מילה ידינק מקריסטל פאלאס בשיחות מתקדמות עם סטוק.

 

*ארסנל שואפת להתחזק ביום האחרון. התותחנים בעקבות צמד שחקני פאריס סן ז'רמן, אדריאן ראביו ואדינסון קבאני, אבל נראה שהסיכוי להחתים את קבאני קלוש. פ.ס.ז' אולי תסכים למכור את אסקיאל לאבצי, אבל לארסנל יש מספיק שחקנים בעמדה שלו. התותחנים סימנו כאופציה נוספת את אלכסנדר קוקורין, חלוץ נבחרת רוסיה ושחקנה של דינמו מוסקבה שעשוי לעבור בהשאלה עם אופציה.

 

* אחרי עסקת אנטוני מרסיאל, מנצ'סטר יונייטד רוצה את קשר לברקוזן ונבחרת טורקיה, הקאן צ'לאנוגלו שנחשב לבועט חופשיות בחסד. המחיר: 36 מיליון ליש"ט.

 

 

* ג'ון וולטרס מסטוק מחוזר על ידי נוריץ' שמוכנה לשלם עבורו 3 מיליון ליש"ט.

 

* ניוקאסל רוצה את פייר-מישל לאסוגה מהמבורג אך לא מוכנה לשלם עליו 7 מיליון ליש"ט. במקביל טוטנהאם מתעניינת בחלוץ המגפייז, איוסה פרס.

 

 

* סאות'המפטון דחתה את הצעת טוטנהאם לרכוש ב-18 מיליון ליש"ט את ויקטור וונאיימה. טוטנהאם הסכימה אפילו לכלול בעסקה את אריק לאמלה שיגיע לסיינטס בהשאלה. בינתיים אין סיכום.

 

* במקביל, הספרס לא אמרו נואש בניסיון לרכוש את סיידו ברהאינו מווסט ברומיץ' תמורת 25 מיליון ליש"ט. אם העיקה תצא לפועל ינסו הבאגיס לרכוש את צ'רלי אוסטין, חלוץ ק.פ.ר ומאט פיליפס. טוטנהאם הציעה תחילה 21 מיליון ליש"ט על ברהאינו, אבל העלתה את הצעתה ל-25 מיליון. ארון לנון שהוקפא על ידי טוטנהאם מקווה לעבור לאברטון. עוד אצל הספרס. אלשנדרה פאטו הוזכר המועמד לנחות בלונדון.

 

 

* ווסטהאם בניסיון להחתים את ניקיצה יאלביץ'.

 

* בורנמות' תקבל בהשאלה את ג'ונתן דה גוסמן, קשרה ההולנדי של נאפולי ששיחק בעבר בסוונזי מחירו: 727 אלף ליש"ט בהשאלה עם אופציה לרכישה. גלן מוריי חלוץ קריסטל פאלאס עשוי גם הוא להצטרף ב-5 מיליון ליש"ט.

 

* אסטון וילה עשויה לצרף את החלוץ הוותיק, דימיטאר ברבאטוב שמחוזר גם על ידי פאוק סלוניקי. גם עמנואל אדבאיור מטוטנהאם בתמונה.

 

* גלאטסראיי מתכננת לפי ה'דיילי מירור' הצעה גדולה כדי לרכוש את אלכס אוקסלייד-צ'מברליין מארסנל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי