מנ' יונייטד רוצה את מרטינס-אינדי

ברונו מרטינס-אינדי. חושב על ואן חאל
ברונו מרטינס-אינדי. חושב על ואן חאל | צילום: GettyImages

הבלם-מגן של פורטו עשוי לחזור לשתף פעולה עם ואן חאל באולד טראפורד

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד כבר מתכוננת לחלון ההעברות של ינואר ובמועדון רוצים לחזק את ההגנה, שנפגעה אחרי פציעתו של לוק שואו. על-פי דווחים בפורטוגל יונייטד עוקבת אחרי ברונו מרטינס-אינדי הבלם-מגן של פורטו. 

העיתון הפורטוגלי 'או ז'וגו' פרסם היום (חמישי) שוב על התעניינות של יונייטד בשחקן וסקאוטים מטעמה עקבו אחריו במשחק של פורטו בליגת האלופות נגד צ'לסי (1:2). גם סביליה, מונאקו, פ.ס.ז', באיירן מינכן, טוטנהאם ומנצ'סטר סיטי הוזכרו כמועמודות לצרף את השחקן.

מרטינס-אינדי לא שיחק בפורטו מספר שבועות בגלל פציעה, אבל במשחקים האחרונים הוא גילה יכולת מצוינת. לעומת זאת, במשחק האחרון שלו בנבחרת הולנד נגד איסלנד במוקדמות היורו הוא הורחק בכרטיס אדום וספג ביקורות קשות במדינה. 

לוק שואו לא יהיה כשיר בינואר כך שאינדי עשוי להיכנס לנעליו – הוא יכול לשחק כבלם ומגן שמאלי. לפני שנה אמר מרטינס-אינדי למגזין הולנדי: "ואן חאל עדיין משפיע עלי מנטלית. אני חושב עליו ובטוח שהוא חושב עלי".  כזכור, השניים שיתפו פעולה בנבחרת הולנד.

חלוץ אברטון ונבחרת בלגיה, רומולו לוקאקו, רמז שהוא רוצה לשחק במנצ'סטר יונייטד כאשר אמר בראיון למגזין בלגי 'לה ויף' שהחלום שלו הוא לשחק לצידו של ווין רוני. לוקאקו וכריסטיאן בנטקה, חלוצי אברטון וליברפול, התראיינו לקראת הדרבי ביום ראשון בגודיסון פארק (שידור חי בספורט1 וב-HD החל מהשעה 15:15). חלוץ "הטופי'ס" שנשאל מי החלוצים שירצה לעבוד איתם בעתיד הצביע על רוני. בנטקה אמר שהחלום שלו היה לשחק לצידו של תיירי הנרי.

 

לוקאקו נשאל עם איזה מנג'רים ירצה לעבוד בעתיד והצביע על ז'וזה מוריניו (שלא ספר אותו כשהגיע לצ'לסי), פפ גווארדיולה וארסן ונגר. גם בנטקה הצביע על "המיוחד" ועל פפ גווארדיולה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי