בוא נראה אותך: ב-14:30, הבכורה של יורגן קלופ

קלופ. לראשונה בפרמייר ליג
קלופ. לראשונה בפרמייר ליג | צילום: AFP

מנג'ר ליברפול יעמוד לראשונה על הקווים בחוץ מול טוטנהאם (ספורטHD2)

(גודל טקסט)

אחד המשחקים הכי מסקרנים שכולם ציפו לו בפגרה יתקיים היום בווויט הארט ליין בין טוטנהאם לליברפול (חי בספורטHD2 החל מ-14:30). אחרי כל החגיגות שהיו סביב הגעתו של יורגן קלופ לרדס בפגרת הנבחרות, הגיע הזמן לראות מה הגרמני יודע, והוא מבין שקל זה לא הולך להיות.

 

קלופ מבקש שיתנו לו עוד זמן. הגרמני בן ה-48 טען אתמול שהוא לא מסכן את המוניטין שלו כמאמן כשהגיע לליברפול שלא זכתה 25 שנה באליפות. "אני כל דבר, חוץ ממהמר", אמר. "כששמעתי על ההתעניינות של ליברפול לא חשבתי שאולי אחכה. לא הייתה לי תכנית. שמעתי על כך, הרגשתי מה שהרגשתי ואז קיבלתי עוד מידע. אני מתעניין בכדורגל האנגלי אז ידעתי דברים ואז החלטנו ביחד שאנחנו רוצים לעשות את זה".

 

 

ברנדן רוג'רס, המנג'ר הקודם, השקיע בקיץ 80 מיליון ליש"ט ברכש אך קבוצתו לא הציגה יכולת של קבוצת צמרת. לקלופ לא היה זמן כמעט לאמן את השחקנים שלו, להסביר למה את פילוסופית המשחק שלו, לכן הוא מנמיך ציפיות: "ברור שאני רוצה שינוי מנטליות מהרגע הראשון ולצאת למגרש עם משחק קבוצתי טוב יותר, אבל אלה דברים שלוקחים יותר זמן".

 

קלופו מודה שפגש שני סוגים של אוהדים בליברפול. "יש כאלה שאומרים אנחנו הולכים לזכות באליפות ויש כאלה ששואלים למה הביאו אותי ומה אני עושה פה", אמר.

 

קלופ ייחסר את ג'ו גומס ודני אינגס שסיימו את העונה בגלל פציעות ממש רגע אחרי שהגרמני נחת במועדון והרגיש שהמזל בוגד בו. כריסטיאן בנטקה ורוברטו פירמינו חזרו להתאמן אחרי פציעות להתאמן, אבל לא כשירים למשחק וכך גם הקפטן ג'ורדן הנדרסון. לעומתם פליפה קוטיניו ודז'אן לוברן כשירים.

 

ליברפול ניצחה את חמשת משחקיה האחרונים נגד טוטנהאם, אבל ההוטספרס לא הפסידו מהמחזור הראשון של העונה ונמצאים בתקופה טובה. הם יחסרו את החלוץ הדרום קוריאני היונג מין סון שנפצע ויחזור רק עוד שלושה שבועות. גם ראיין מייסון ונאביל בנטלב בחוץ בגלל פציעות ואריק דייר שפתח טוב את העונה מושעה. מוסה דמבלה, עליו היו שמועות שהוא בדרך לליגה האיטלקית, צפוי לפתוח במרכז המגרש לצידו של דלה עלי.

 

מאוריסיו פוצ'טינו, מנג'ר טוטנהאם, שזכה אתמול בתואר "מנג'ר החודש" הפציר בקלופ לא לוותר על אדם לאלנה אותו אימן בסיינטס. לדעתו יש לו פוטנציאל גדול שעדיין לא נחשף בליברפול. "לאלנה אחד השחקנים הגדולים באנגליה שיכול להסתגל למשחק החדש שקלופ רוצה להביא לאנפילד".

 

הרכבים משוערים:

 

טוטנהאם: לוריס, ווקר, אלדרווירלד, פרטונחן, דיוויס, דמבלה, עלי, צ'דלי, אריקסן, טאונסנד, קיין

 

ליברפול: מיניולה, קליין, שרקטל, לוברן, מורנו, אלן, צ'אן, מילנר, קוטיניו, אוריגי, סטארידג'

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי