מהפכה? פלקאו יעזוב, קונופליאנקה צפוי להגיע

פלקאו. מחפש דקות משחק
פלקאו. מחפש דקות משחק | צילום: Gettyimages

הקולומביאני של צ'לסי חושש למקומו בנבחרת. מוריניו הגן על דייגו קוסטה

(גודל טקסט)

צ'לסי מתכננת מהפיכה בסגל בינואר הקרוב. אחרי הפתיחה המאכזבת של העונה רוצה מוריניו שינויים בסגל. רדמאל פלקאו יעזוב בגלל שלא קיבל מספיק דקות משחק, הוא היה חלוץ שלישי בלבד וכבש רק שער אחד והוא חושש שיאבד את מקומו בנבחרת קולומביה.

 

בתוך כך פורסם שה"מיוחד" עקב במשחק בין אוקראינה לספרד במוקדמות היורו (1:0) אחרי יהבן קונופליאנקה. הסקאי הבריטי כתב שמאמן שחטאר דונייצק, מירצ'ה לוצ'סקו, שנכח במשחק אמר: "אני יודע שהוא מעונין בקונופליאנקה או אנדריי יארמולנקו. הייתי במשחק ואני יודע שהוא מעונין במספר שחקנים".

 

 

צ'לסי יכלה לשים את היד על קונופליאנקה בקיץ האחרון בחינם וכעת תצטרך לשלם עליו סכום גבוה. עד כה יש לו עונה טובה והוא כבש 3 שערים ב-7 משחקים למרות שסביליה לא מצליחה לטפס לצמרת הספרדית.

 

קוסטה. "שמח שלא הגיב" (gettyimages)

 

בתוך כך יצא מוריניו בהגנה על החלוץ שלו דייגו קוסטה שחזר מהרחקה של שלושה משחקים וכבש מול אסטון וילה בניצחון 0:2. מוריניו הציע לתחנות הטלוויזיה להתמקד במה שעושים המגנים לקוסטה. מגיני הוילה ניסו לפגוע שוב ושב בקוסטה.

 

מוריניו אמר: "אני שמח שהוא לא הגיב, אבל הייתי גם שמח אם כל אלה המחפשים את הדברים השלילים אצלו היו מחפשים באותה מידה את הפרובוקציות שעושים עליו כדי שיתעצבן. לא יעזבו אותו עד המצלמות לא יתפסו על חם את אותם שחקנים ויביישו אותם". אשלי ווסטווד מאסטון וילה נראה במהלך המשחק תופס במפשעה של החלוץ הספרדי.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי