מוריניו: "לאבד האליפות? רק המוות מפחיד אותי"

מוריניו. עוד פנינה מבית היוצר
מוריניו. עוד פנינה מבית היוצר | צילום: Gettyimages

מנג'ר צ'לסי עקץ את דה ברוינה: "לא בטוח שסיטי מתאימה לו, הוא לא אוהב להלחם"

(גודל טקסט)

מנג'ר צ'לסי, ז'וזה מוריניו, מחלק הצהרות בלי סוף במסע המשחקים של הקבוצה בארה"ב. אחרי ההפסד לקבוצת המילואים של ניו יורק רד בול 4:2 אמר הפורטוגלי: "אני לא מפחד שנאבד את האליפות השנה ולמעשה אני לא מפחד משום דבר חוץ מהמוות. אני מפחד למות, כי אני ממש נהנה לחיות ולהיות בין האנשים שאני אוהב. אני מפחד מדבר אחד וזה לעזוב את כל הדברים האלה שאני אוהב ולומר שלום לעולם הזה".

 

כנשאל מה הדברים שהכי חשובים לו הוא אמר: "אני אף פעם לא נפרד מהתמונות של הילדים שלי שאני אוהב ומהצלב. זה לא עניין של אמונה תפלה, אלא אמונה בלבד, כי אני לא רוצה לשכוח שיום אחד אולי אכשל".

 

 

מוריניו גם הצהיר שהוא לא רוצה ללכת נגד הטבע. "אני לעולם לא אצבע את השיער האפור שלי. הוא מראה לכולם שהתבגרתי והשנים חלפו ויש לי ניסיון שאין לאחרים".

 

המיוחד גם עקץ את קווין דה ברוינה שעשוי לעבור למנצ'סטר סיטי תמורת 40 מיליון ליש"ט, שנה וחצי בלבד אחרי שצ'לסי מכרה אותו ב-18 מיליון ליש"ט לוולפסבורג: "אני רציתי להשאיר אותו בקבוצה, אבל הוא אמר לי שהוא לא מוכן להילחם על מקומו בהרכב וזה לא הטבע שלו. הוא צריך קבוצה בה הוא יהיה בטוח בהרכב ואני לא חושב שמנצ'סטר סיטי תתאים לו יותר מצ'לסי. הוא לא רצה קבוצה בה הוא ישאל את עצמו האם הוא משחק או לא. הוא צריך ביטחון אישי שהוא משחק".

 

מוריניו גילה שדה ברוינה אמר לו: "'אני רוצה לשחק כל שבוע', אבל אמרתי לו שזאת צ'לסי. יש לך מלחמה על ההרכב. הוא שיחק בליגה נגד האל ומנצ'סטר יונייטד ואז הורדתי אותו לספסל והוא אמר לי שהוא לא מאושר, הוא לא יכול להתאמן כמו שצריך. הוא לא יכול לתת יותר מעצמו. הבנתי שזאת המנטליות שלו ושעדיף לצ'לסי לעשות עיסקה טובה ולמכור אותו. הוא בחור טוב ואני מאחל לו בהצלחה. עשינו איתו עיסקה טובה, כי קנינו אותו בזול ומכרנו אותו יקר. אם וולפסבורג תעשה אותו דבר זה מצוין עבורם".

 

מוריניו עקץ את הבלגי (Gettyimages)

 

אחרי ההפסד לרד בול אמר מוריניו: "לא אמרתי לשחקנים מילה. אחרי כל כך הרבה משחקים ואימונים ביחד, הם יודעים מה אני חושב בלי שאצטרך להגיד להם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי