"צריך כוח אדיר לתפקד אחרי מה שעברתי"

|

בראיון לספר מדבר רוג'רס על מות הוריו, גירושיו וההסתבכות של בנו

(גודל טקסט)

ברנדן רוג'רס, מנג'ר ליברפול, התראיין ארוכות לספר חדש על מנג'רים בכדורגל העולמי ששמו "לחיות על הוולקנו (הר געש)". המחבר מייקל קלווין החליט לפרסם מספר הצהרות חזקות במטרה לשווק את הספר, ודבריו של רוג'רס שנחשפשו בוודאי גרמו לאוהדי ליברפול רבים לתפוס את הראש.

 

 

ה-"דיילי מירור" ציטט היום (רביעי) קטעים מהראיון: "עברתי את חמש השנים הכי טראומטיות בחיי. איבדתי את אמא שלי, איבדתי את אבא שלי. נפרדתי מהאישה אתה הייתי 23 שנה ביחד, וביקרתי פעמיים ב-'אולד ביילי' (בית המשפט המפורסם בלונדון י"ז) בגלל שהבן שלי הואשם בתקיפה מינית – שזה פשוט חרפה ובושה".

 

 

אחרי שפיטרו אותו מרדינג ב-2010, רוג'רס איבד את אמו כריסטינה באופן פתאומי כשהיא רק בת 53. שנה לאחר מכן איבד את אביו מאלקיי בן ה-59, ממש אחרי שסוונסי סיטי אותה אימן עלתה לפרמיירליג דרך הפלייאוף ואביו צפה בגמר מהיציע בוומבלי. בנו אנטון, ביחד עם עוד שלושה משחקני ברייטון, נחשדו באונס והצצה לא חוקית, אבל אחרי תהליך ארוך ולא נעים זוכו מאשמה. אישתו סוזן תובעת אותו כעת בבית המשפט ורוצה מחצית מנכסיהם המשותפים ומשכרו העתידי בליברפול.

 

 

 

רוג'רס. כוכב של ספר חדש על מנג'רים

 

"מקצועית בלבד, אני יכול להגיד שהשנים שלי בסוונסי ובליברפול היו הכי טובות בקריירה שלי, אבל אתה צריך כח פנימי אדיר לעבור את מה שעברתי ועדיין לעמוד בציפיות כמנג'ר" אמר רוג'רס. המאמן עמד בקיץ האחרון תחת ביקורת קשה בגלל היכולת הרדודה של ליברפול בעונה האחרונה. לדבריו של המנג'ר הוא שאב עוצמה ממנג'ר נוטס קאונטי, ג'ימי סירל.

 

"יש סיפור מ-1984 על סירל. בשבת ב-6 בבוקר אשתו קאת'י הלכה לעולמה והוא עדיין ניהל את המשחק של קבוצתו בערב. למרות שהם היו נשואים 40 שנה, סירל ידע שזה הג'וב שלו וירד למגרש לבצע אותו. אחרי כל משחק הוא היה נכנס לפאב של המועדון, שותה עם קאת'י כוס יין ואחר כך הם היו הולכים הביתה ביחד. גם באותה שבת סירל נכנס לפאב של המועדון ומישהו שלא ידע שאל אותו 'ומה עם אשתך?'. סירל ענה: 'היא מתה הבוקר'. הבן אדם איבד את אישתו, יד ימינו ועדיין בא לעשות את הג'וב שלו. זה גורם לך לחשוב לא?". 

 

ברנדן רוג'רס – תעודת זהות

 

1973

נולד בצפון אירלנד

1990

הצטרף לרדינג מבלמינה יונייטד

1993

פרש בגיל 20 בגלל פציעה בברכו. ונשאר ברדינג כמאמן במחלקות הנוער. לאחר מכן מונה לאחר מכן כמנהל בקבוצה

2004

עבר לאמן את הנוער של צ'לסי ולאחר שנתיים הפך למאמן המילואים שלה. היה גם עוזרו של ז'וזה מוריניו 

2008

מונה למנג'ר ווטפורד

2009

מונה למנג'ר רדינג ואחרי חצי שנה פוטר

2010

מונה למנג'ר סוונסי סיטי, עלה איתה לפרמיירליג ובעונה השנייה שלו סיים במקום ה-11 בליגה

2012

מונה למנג'ר ליברפול וסיים את העונה הראשונה שלו (2012/13) במקום השביעי

2014

ריצה של 11 נצחונות עדיין לא סייעה לו לזכות באליפות בגלל ההחלקה המפורסמת של סטיבן ג'רארד נגד צ'לסי ולאחר מכן הפסד לקריסטל פאלאס. בעונה החולפת ליברפול סיימה שישית ורוג'רס פיטר מאמנים מהצוות שלו. המאזן שלו במייטירדס עד כה: 182 משחקים – 100 ניצחונות, 45 הפסדים, 37 תוצאות תיקו

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי