איך רומרו יוכל להצליח במנצ'סטר יונייטד?"

רומרו. שמייכל רוצה לראות את לוריס אן את נוייר במקומו
רומרו. שמייכל רוצה לראות את לוריס אן את נוייר במקומו | צילום: AFP

שמייכל תקף את ואן חאל וליטף את דה חאה: "ריאל לא פחות גדולה"

(גודל טקסט)

שוער מנצ'סטר יונייטד לשעבר, פיטר שמייכל, התראיין ל"סאן" ותקף את סאגת השוערים בקבוצתו לשעבר ואת ההתנהלות של המנג'ר לואי ואן חאל.

 

"אין לי מושג מה קורה בנושא של דויד דה חאה", קיטר שמייכל, "מה שברור לי הוא שמועדון  כמו יונייטד לא יכול להרשות לעצמו מצב של אם, אם ואם. או שהוא נשאר ומשחק, או שיעזוב והמועדון יימצא שוער אחר. הבעיה העיקרית בשנתיים האחרונות היתה ספיגת שערים. זה מתחיל בשוער ואחר כך נמשך בבעיית הבלמים. כל הבעיות האלה לא נפתרו".

 

 

המראיין הזכיר לשוער האגדי כי ליונייטד דווקא יש קאדר בין הקורות  וזכה לתשובה מוחצת: "ויקטור ואלדס לא בתמונה כי לא רוצים אותו. אנדראס לינדגארד לא שיחק הרבה ובשבת האחרונה ישב ביציע.  ולגבי רומרו אני לא בטוח. אם לא היה לו מקום בהרכב של סמפדוריה ומונאקו למה שיצליח ביונייטד?". שמייכל ציין את הוגו לוריס ואת מנואל נוייר ("אם שוויני יצליח לשכנע אותו") כמי שלדעתו חייבים ללבוש את האפודה.

 

דה חאה. "אם לא יגיע לריאל כעת, יאבד את ההזדמנות לעד" (AFP)

 

שמייכל הביע סימפטיה לדה חאה: "אם היה מדובר בברצלונה או בבאיירן זה היה מכעיס אותי, אבל מדריד היא הבית שלו וריאל לא פחות גדולה מיונייטד. אם לא יגיע כעת, אולי ההזדמנות שלו תאבד לעד".

 

גם ואן חאל הצליח להרגיז את שמייכל: "השחקנים צריכים לראות את ואן חאל רגוע ונמצא בשליטה. במקום זה הוא מביע תסכול וחוסר שביעות רצון בשבועות הראשונים של העונה. אני מרגיש צער בשבילו ואני מאוד מאוכזב שהוא נתן לסחבת עם דה חאה להימשך כל כך הרבה זמן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי