זה ממשיך: מוריניו צולם מקלל את אווה קרניירו

מוריניו. עוד פנינה שהוא מספק
מוריניו. עוד פנינה שהוא מספק | צילום: Gettyimages

מנג'ר צ'לסי נתפס ע"י המצלמות בעת הטיפול בהזאר. אגוארו לא כשיר לפתוח

(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו הולך ומסתבך בפרשת הרופאה, אווה קרניירו. העיתונים לא מרפים ממנו וכדרכם בקודש מגלים בכל יום תגלית אחרת על האירוע בו תקף "המיוחד" את הצוות הרפואי והרופאה בעת הטיפול באדן הזאר, במהלך התיקו 2:2 נגד סוונסי סיטי.

 

לפי ה'דיילי מירור' שהקדיש לאירוע את שער מוסף הספורט הבוקר, מוריניו קילל את הרופאה בת ה-41 במגרש – וקללות אלה נשמעות עכשיו בסרטון שפורסם ביוטיוב. בצ'לסי מכחישים כי הקללות שלפעמים מנג'רים מקללים, היו לעבר הרופאה. 

 

היום עשויה להיערך מסיבת עיתונאים סוערת עם מוריניו (הוא יכול כמו תמיד במקרים כאלה לשלוח את עוזרו), מכיוון שהעיתונאים בכל אנגליה רוצים תשובות להתנהגות שלו. 

העיתונאים הגיעו גם לאמא של קרניירו, לורדס, שסיפרה ל'דיילי מירור' מביתה בגיברלטר: "הבת שלי רגועה ולא חוששת, כי היא יודעת שעשתה את העבודה שלה על הצד הטוב ביותר. זה לא יפה שהתנהגו אליה ככה, אבל היא חייבת לקבל את זה. היא עשתה את העבודה שלה ויש לה תמיכה גדולה בקרב אוהדי צ'לסי ואנשים אחרים". 

לשאלה האם היא תישאר בצ'לסי כעת לאחר שהתפקיד שלה רוקן מתוכן, אמרה האם: "לא יודעת, אבל היא עושה את העבודה שלה טוב, כי היא אוהבת אותה מאוד". 

מסיבת העיתונאים שתיערך הינה לקראת המשחק של מנצ'סטר סיטי נגד צ'לסי ביום ראשון (ישיר בספורט1 החל מ-17:45) ואתמול בערב נודע שייתכן וסרחיו אגוארו לא יהיה כשיר לפתוח אחרי שלא נכנס לכושר מאז חזר מהקופה אמריקה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי