"כשמרסיאל ילמד אנגלית הוא יהיה אפילו טוב יותר"

מרסיאל. בינגו
מרסיאל. בינגו | צילום: GettyImages

יונייטד בטירוף מהצרפתי. מאטה לא שכח את שואו: "מקדיש לו את הניצחון"

(גודל טקסט)

אוהדי מנצ'סטר יונייטד יכולים לחייך. קבוצתם מדורגת שנייה בפרמיירליג ורק שתי נקודות מהמוליכה היריבה השנואה, מנצ'סטר סיטי.

 

יונייטד הראתה אמש (ראשון) אופי וגם כמה כשרונות בניצחון 2:3 על סאות'המפטון בסיינט מארי. הרבה גבות הורמו כשאנטוני מרסיאל נרכש ב-57.6 מיליון ליש"ט ממונאקו, אבל כעת זה נראה כמו בינגו.

 

 

החלוץ הצעיר כבש צמד, אלא שוואן השתדל לצנן את ההתלהבות כשאמר: "קבוצה כמו יונייטד תמיד רוצה לזכות בתואר, אבל זה קשה להשגה כשמדובר בקבוצה בתהליך מעבר. אם נהיה קרובים למקום הראשון נשתדל להשיג אותו בסיום העונה".

 

 

 

ההולנדי היה מרוצה בעיקר מהשער השלישי שכלל מהלך של 45 מסירות עד שחואן מאטה כבש. "כמה שאתה יותר מוסר, כך היריבה שלך לא יכולה לשלוט בכדור", אמר. "זה מאשר את הפילוסופיה שלנו וכמאמן אתה תמיד מאושר לראות מהלך כזה".

 

ואן חאל שיבח את מרסיאל: "אני שמח שהוא משחק ברמה כל כך גבוהה ועוד יותר שהוא השתלב בשיטת המשחק שלנו. הוא הראה יכולת גבוהה תחת לחץ וזה אולי הכישרון הכי גדול שיש לו. הוא יכול עוד להשתפר אם ילמד את השפה האנגלית", אמר ההולנדי וגם הזהיר: "אסור לצפות יותר מדי משחקן בגיל צעיר כמו שלו, כי רגשית יש להם הרבה נפילות". מורגן שניידרליין חברו לנבחרת צרפת אמר עליו: "הוא שחקן עם כישרון מדהים. כולנו התרשמנו ממנו".

 

מרסיאל כבר נכנס להיסטוריה של המועדון. הוא רק השחקן השלישי של יונייטד בכל הזמנים שכבש בשני משחקיו הראשונים בקבוצה כמו לואיס סאהה ופדריקו מאקדה. לקח לו 75 דקות בלבד לכבוש שלושה שערים ומספר 9 הקודם רדמאל פלקאו עשה זאת רק אחרי 9 שעות ו-26 דקות משחק, יונייטד שילמה עד כה רק 12 מיליון ליש"ט על כל אחד משעריו לעומת 16.25 מיליון ששילמה ליברפול על שערי כריסטיאן בנטקה.

 

 

 

חואן מאטה שכבש את שער הניצחון הקדיש אותו ללוק שואו: "כולנו מאוד מצטערים על מה שקרה לו ומקדישים לו את הניצחון". מי שהמשיך לשבות מהבקעה הוא וויין רוני שרשם רק 7 בעיטות לשער ב-5 משחקים ולא כבש בליגה כבר 11 משחקים מאז ה-4 באפריל. הוא גם לא בישל אף שער העונה והורד לשחק מאחורי מרסיאל, ונדמה שלא ממש בלט בתפקיד זה.

 

מנגד, רונאלד קומאן האשים את השופט בהפסד בסיום ואמר על יריבו ואן חאל: "הוא הגיע עם הגב לקיר למשחק אחרי ההפסד באיינדהובן". 

 


פלאייני מוצא אהבה חדשה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי