"אין שחקנים להחליף את כל הפלופים שיש לי"

מוריניו. הייתי עושה גם חילוף רביעי
מוריניו. הייתי עושה גם חילוף רביעי | צילום: Gettyimages

מוריניו לא מרוצה מפתיחת העונה של צ'לסי: "חיכיתי מספיק זמן לרכש חדש"

(גודל טקסט)

משהו רע קורה ליריבה של מכבי תל אביב בליגת האלופות. צ'לסי הפסידה אתמול בסטמפורד ברידג' לקריסטל פאלאס 2:1 ומדורגת רק במקום ה-13. ז'וזה מוריניו חגג את משחקו ה-100 כמנג'ר בסטמפורד ברידג' והנתון המדהים שהוא רשם רק את ההפסד השני בבית.

 

מלבד זאת מאמן הצהובים, סלבישה יוקאנוביץ', צריך להתייצב במשרד הפנים בארצו לשנות את אחד מהשמות שלו לאות P. זה היה ההפסד השביעי ברציפות של מוריניו למאמנים עם האות P בלבד. הפעם לאלן פארדיו.

 

 

כאמור ההפסדים של צ'לסי היו לטוני פיוליס (פאלאס ו-ווסט ברומיץ'), גוסטבו פויט (סנדרלנד), מנואל פלגריני (מנצ'סטר סיטי), מאוריסיו פוצ'טינו (טוטנהאם), אלן פארדיו (ניוקאסל וקריסטל פאלאס).

 

מוריניו טען אחרי המשחק שהוא צריך עוד רכש, כי לדבריו: "אין לי מספיק שחקנים שאני יכול להחליף את הפלופים שיש לי בקבוצה". המיוחד שטען לפני המשחק שצ'לסי פתחה רע את העונה רק בגלל החלטות שגויות של שיפוט אמר: "אני לא יכול להגיד שהיו לי 11 שחקנים על המגרש בעת ובעונה אחת. לפחות שלושה מהם שיחקו מתחת לכל ביקורת. אני מאשים את עצמי שלא החלפתי לפחות אחד מהם. השארתי אותו 90 דקות על המגרש וכשעשיתי את החילוף השלישי הבנתי שהייתי צריך חילוף רביעי".

 

פברגאס. צריך היה להיות מוחלף? (gettyimages)

 

צ'לסי מפגרת כעת 8 נקודות אחרי המוליכה מנצ'סטר סיטי שהשיגה שיא חדש בפרמיירליג של ארבע ניצחונות רצופים מפתיחת הליגה מבלי לספוג (הפרש שערים 0:10).

 

ה'סאנדי מייל' שואל את עצמו מי השחקן שמוריניו רצה להחליף ולא היה יכול. בין המועמדים בראניסלב איבנוביץ', המשחק רע מתחילת העונה. ססק פברגאס לא קרוב ליכולתו משנה שעברה, אדן הזאר שמצפים ממנו ליותר, דייגו קוסטה שרחוק מלהיות הבולדוזר של שנה שעברה.

 

פדרו היה היחיד שקיבל ציון 7 בעיתון, איבנוביץ' ואספיליקווטה קיבלו את הציון 4. העיתון גם כתב שהיעדרו של ג'ון טרי השאיר את גארי קייהיל חשוף לחלוטין, כמו כן, הוא ציין שפאלאס הוכיחה לצ'לסי שכישלונה לרכוש את בלם אברטון ג'ון סטונס עשוי לעלות לה ביוקר.

 

סטונס. יכול לשנות את העונה של הבלוז? (gettyimages)

 

מוריניו מתח ביקורת נגד הנהלת צ'לסי: "היו לנו ארבעה חודשים וזה מספיק לעשות רכש. אני לא אוהב את זה שנתתי למועדון שלי דו"ח ב-21 באפריל של מי אני רוצה ועכשיו ב-29 באוגוסט (אתמול) אני אתחיל להגיד להם אני רוצה את השחקן הזה או ההוא". על המצב בטבלה אמר: "4 נק' מ-4 מחזורים זו התחלה רעה מאוד. אני לא מרוצה מהיכולת הקבוצתית, אבל לשחק כקבוצה צריך קודם כל לשחק טוב כיחיד. ברמה הזאת לשחק נגד קבוצות שמגיעות מאורגנות נגדך אתה צריך לשחק טוב".

 

לפורטוגלי שוב היו טענות לשיפוט של קרייג פאוסון. לדבריו קונור וויקהאם דחף את קורט זומה ברחבה. "זה היה פנדל ברור וזה השפיע בגדול על תוצאת המשחק". מוריניו עדיין טוען שצ'לסי לא איבדה סיכוי במירוץ לאליפות. "בליגה אחרת 8 נקודות פער זה אבוד, כי הגדולות לא מאבדות הרבה נקודות. שנה שעברה היה לנו פער של 7 נקודות בצמרת ובחודש אחד איבדנו הכל. בינואר היו לנו אותם נקודות כמו השנייה, אז ההיפך יכול לקרות העונה".

 

מוריניו גם שיבח את השער של רדמאל פלקאו: "זה לא נתן כלום לקבוצה, אבל זה יכול לשפר לו את הביטחון אחרי תקופה קשה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי