דיווח בספרד: דה חאה יאריך חוזה ביונייטד

דה חאה. אתם מאמינים?
דה חאה. אתם מאמינים? | צילום: Gettyimages

"אל צ'ירינגוויטו": השוער יוותר על ריאל מדריד לאחר שהעברתו לשם נפלה

(גודל טקסט)

חלון ההעברות אולי נסגר השבוע, אבל זה לא אומר שהשמועות והדיווחים נפסקים. וכאשר זה נוגע למלפפון הכי "חם" של הימים האחרונים – דויד דה חאה – זה מעניין במיוחד.

 

אז ככה. אחרי שעיסקת העברתו של של השוער המוכשר ממנצ'סטר יונייטד לריאל מדריד נפלה בתוספת הזמן (שלא הייתה, בטח שופט של ליברפול או ברצלונה), דה חאה עדיין שד אדום לפחות עד תום העונה הנוכחית – האחרונה שלו בחוזה.

 

 

עדיין מוקדם ובקושי עבר מספיק זמן כדי שדה חאה יעכל כי הוא נשאר בבריטניה, אך התכנית "אל צ'ירניגוויטו" הספרדית כבר טוענת כי לא רק שהשוער "עיכל", אלא אפילו יישאר מעבר לעונה הנוכחית במנצ'סטר יונייטד במה שיהווה פשוט פניית פרסה די מדהימה. אולי מדהימה מדי.

 

לפי גרסת "אל צ'ירניגוויטו", דה חאה צפוי כעת לקבל את הארכת החוזה שהוצעה לו מזה זמן על ידי יונייטד ולהרוויח כעשרה מיליון יורו לעונה (יותר מאשר היה צפוי להשתכר במדריד), וכי למעשה יחסיו עם ריאל הגיעו לנקודת האל-חזור. ואם כל זה נשמע מופרך, אז חכו לפרט הבא. לפי התכנית, מי שמייעץ לו לעשות זאת הוא לא אחר מסוכנו – ז'ורז' מנדש הכל יכול.

 

אנחנו מודים שזה נשמע קצת מוגזם. בסדר, לא קצת, הרבה. אין ספק שחוזה חדש יחזיר אותו מיידית לבין הקורות (עם כל הכבוד לסרחיו רומרו) ויאפשר לו להתחרות על אפודת שוער הנבחרת ביורו הקרוב. אך ככה לוותר על ריאל מדריד?

 

דה חאה וקסיאס באימון ספרד היום. המקור לשינוי? (Gettyimages)

 

עבורנו, התיאוריה של העיתונאי חונאס גייאבר נשמעת קצת יותר אמינה. לדעתו, דה חאה יחתום אמנם על הארכת חוזה, אך היא תכלול סעיף יציאה, אשר ישולם בקיץ על ידי ריאל. כך מנצ'סטר יונייטד לא תאבד אותו בחינם בסיום העונה, תאפשר לו לשחק והוא יתמודד על המקום בנבחרת. ובכל זאת יעבור לריאל – כפי שרצה.

 

 

מי צודק? הזמן יגיד. או ז'ורז' מנדש. מי שיותר חזק מביניהם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי