ואן חאל למרסיאל: "תשחק איפה שאומר לך"

ואן חאל. סופר את הדקות עד לעימות הבא?
ואן חאל. סופר את הדקות עד לעימות הבא? | צילום: Gettyimages

הוגו סאנצ'ס תקף את מנג'ר מנצ'סטר יונייטד: "הוא פשוט איש רע"

(גודל טקסט)

אין רגע דל במנצ'סטר יונייטד. אם חשבתם שאנטוני מרסיאל, חלוץ הרכש הצעיר יגיע לאולד טראפורד, יוצב כחלוץ מרכזי ויכבוש מיד את הליגה אחרי ש"השדים האדומים" שפכו עליו 36 מיליון ליש"ט (הסכום הסופי עשוי להגיע ל-58 מיליון ליש"ט) – טעיתם בגדול.

 

הכותרת של ה'דיילי מייל' מבהירה זאת היטב הבוקר: "אתה תשחק היכן שאגיד לך לשחק", כך אמר לו לואיס ואן חאל. בכתבת עומק מרתקת שולף העיתון נתונים בלי סוף ויוצא בצורה חסרת תקדים נגד המנג'ר ההולנדי. ההאשמה? הוא איש רע ששונא שחקנים ולא יודע איך להסתדר איתם.

 

 

מרסיאל עוד לא נגע בכדור, אבל כבר מתחיל להבין לאן הגיע. החלוץ בן ה-19 רמז על כך אתמול: "ואן חאל ביקש ממני לדעת מה העמדה המועדפת עליי ואמרתי לו שאני רוצה לשחק חלוץ, אבל הוא אמר לי שאני אשחק במספר עמדות שהוא יקבע אותן". הצרפתי, שקיבל את החולצה מספר 9, הוסיף: "תמיד אמרו לי שיש לי תכונות לשחק בפרמיירליג. אני מאוד נלהב לפתח את המשחק שלי ולהוכיח את עצמי באנגליה".

 

 

יונייטד שלפה הקיץ 100 מיליון ליש"ט עבור שישה שחקנים חדשים ולדברי ה'דיילי מייל' מעתה זו תהיה הנורמה במועדון. "ואן חאל הרים כוסית לחיים בבית הקיץ שלו באלגרבה בפורטוגל והוא ואנשיו סבורים שהיה להם קיץ מאוד מוצלח של העברות", טען העיתון. הבעיה היא שוואן חאל אולי מביא שחקנים, אבל לא תמיד מסתדר איתם, כפי שיעידו אנחל די מאריה, רדמל פלקאו, ויקטור ואלדס ואחרים.

 

נכון לעכשיו גם מרכוס רוחו במצב עדין לאחר שלא הופיע למסע המשחקים של הקבוצה לאמריקה לאחר הקופה אמריקה. הוא לא שיחק עד כה אפילו דקה במדי הקבוצה בשום מסגרת. לפי הפרסום היום רוחו הוצע למונאקו במסגרת עיסקת מרסיאל, אבל הצרפתים סירבו. המנג'ר דאג לסלק חלק מהשחקנים שקיבל בירושה מסר אלכס פרגוסון כמו רובין ואן פרסי וחאבי הרננדס. כוכב ריאל מדריד לשעבר, הוגו סאנצ'ס המכסיקני, מתח ביקורת קשה נגד המנג'ר: "ואן חאל הוא איש רע. נקווה שחבריו באנגליה יבינו שהוא פשוט בן אדם רע שנוהג בשחקניו בצורה רעה".

 

 

המגן הברזילאי רפאל דה סילבה סולק ועבר לליון אחרי שוואן חאל אמר לו שאין לו עתיד בקבוצה. רפאל אמר שידוע כי LVG לא אוהב ברזילאים. אדנן ינוזאי, התגלית הגדולה של דייויד מויס, הושאל לבורוסיה דורטמונד בטענה שהוא מאבד יותר מדי כדורים. ואן חאל אפילו מתח ביקורת על וויין רוני באוטובוס של השחקנים אחרי הניצחון על אסטון וילה. הוא מביא את השחקנים איתם הסתדר בעבר כמו סרחיו רומרו (שכבר עושי לרדת לספסל) ובסטיאן שוויינשטייגר שבינתיים הוא היחיד שמחמיא לו.

 

העיתון 'טלגראף' פרסם היום כתבה דומה בה נאמר שהמנג'ר העליב את הסגל שלו הקיים כשהצהיר: "בפעם הבאה אנחנו נביא כוכב גדול לקבוצה". העיתון כתב שלמרות הרכש, ההולנדי נשאר עם אופציות לא רבות במרכז ההגנה ובתפקיד קשר עושה משחק. גם בתפקד החלוץ הוא עדיין חסר חלוץ מרכזי אמיתי.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי