מוריניו: "שום דבר לא השתנה אחרי מכבי ת"א"

מוריניו. לא מפספס הזדמנות לעקוץ
מוריניו. לא מפספס הזדמנות לעקוץ | צילום: Gettyimages

המיוחד מתכונן לארסנל: "צ'ך לא יקבל יחס מיוחד", "טרי? היה ויהיה הקפטן"

(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו כינס מסיבת עיתונאים לפני המשחק עם ארסנל מחר (14:30 בספורט1) והפעם היה לו מצב רוח הרבה יותר טוב אחרי ניצחון ראשון באלופות. לדבריו וויליאן לא יהיה בסגל נגד ארסנל בגלל פציעה. לעומתו פדרו, רדמאל פלקאו ואוסקר בספק.

 

זה יהיה ביקור ראשון של פטר צ'ך בסטמפורד ברידג' אחרי שעבר לארסנל בקיץ. מוריניו אמר על כך: "הוא לא יקבל טיפול מיוחד מאתנו, לפחות לא עד סיום המשחק. מי שחושב שהוא יבוא וירצה לפתוח בפנינו את השער שרק נכבוש, לא ראה את גביע הקהילה. אחרי שריקת הסיום מצדי שיבוא להגיד לנו שלום בחדר ההלבשה".

 

 

על הכאסח שלו עם ארסן ונגר והעובדה שהם לא לחצו ידיים בגביע הקהילה אמר: "אף אחד מאתנו לא רוצה להתרכז בזה. אנחנו מתרכזים רק על מה שיהיה על כר הדשא". מוריניו נשאל האם האיכות של האימונים בקבוצה השתפרה אחרי הניצחון על מכבי תל אביב באלופות ואמר: "הכל נשאר אותו דבר. שום דבר לא השתנה".

 

צ'ך. "יכול לבוא לחדר ההלבשה בסיום" (gettyimages)

 

המיוחד התייחס לידיעות כאילו המצב של ג'ון טרי בקבוצה עדין והוא עתיד להימכר. המיוחד אמר: "הוא הקפטן והוא יהיה הקפטן. הוא ישב במשחק האחרון על הספסל, אבל הוא אחד הפנים שאני אוהב יותר מכל. אפילו יותר היום מאשר אתמול". על בראניסלב איבנוביץ' אמר: "אני לא מנתח את היכולת האישית של השחקנים במסיבת העיתונאים".

 

מוריניו סירב להודות שלצ'לסי יתרון על ארסנל בכך ששיחקה בבית והקבוצה של ארסן ונגר תגיע עייפה: "חצי הרכב לא נסע למשחק, חצי לא שיחק. לא חושב שיהיה פער לטובתנו".

 

על אדן הזאר שלא נמצא בכושר אמר: "הוא עדיין השחקן הכי טוב באנגליה. זה לא אומר כלום ששלושה שבועות הוא לא הבקיע פנדלים, לא כבש או לא שיחק טוב. עדיין בשורה התחתונה הוא השחקן הכי טוב בליגה היום. הוא יהיה בקרוב הכי טוב שוב".

 

קרניירו. אף מילה (gettyimages)

 

המנג'ר סירב להתייחס לידיעות, כי פיפ"א חוקרת את פרשת אווה קרניירו ואמר: "אין לי תגובה".

 

ארסן ונגר שקיים מסיבת עיתונאים משלו אמר: "יש לנו אולי בלוק מנטלי בכל הקשור לצ'לסי". הניצחון שלו על צ'לסי 0:1 בגביע הקהילה היה הראשון אי פעם שלו על ז'וזה מוריניו והמשחק מחר יהיה על 6 נקודות. "זה משחק גדול, אבל תשכחו שזו רק תחילת העונה". על מוריניו אמר: "היחסים בינינו לא מדאיגים אותי. מה שאני מוטרד ממנו זו היכולת שלנו על כר הדשא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי