וויין רוני: "תפסיקו לפקפק ביכולת שלי"

רוני. עלה להתקפה גם אחרי המשחק
רוני. עלה להתקפה גם אחרי המשחק | צילום: AFP

החלוץ תקף לאחר שכבש ב-0:3 על אברטון. ממפיס יאבד את מקומו?

(גודל טקסט)

וויין רוני סיים אתמול את הבצורת שלו במשחקי חוץ אחרי שהבקיע שער חוץ ראשון מזה 11 חודשים ו-17 משחקים בניצחון על אברטון 0:3 בגודיסון פארק.

 

רוני השתווה לאנדי קול, חלוץ יונייטד לשעבר, עם 187 שערים בפרמיירליג (כולל אברטון) ושניהם מדורגים אחרי אלן שירר עם 260. רוני גם עלה למקום השלישי ברשימת הכובשים ביונייטד ועבר את דניס לאו. בובי צ'רלטון מדורג ראשון עם 199 שערים ואחריו ג'ק רוולי 182. לרוני יש 172 שערים ביונייטד. ה'מייל און סאנדיי' כתב שעם כל הרכש של יונייטד, הם עדיין זקוקים לוויין רוני – ממפיס דפאי לא פתח ולאנטוני מרסיאל היה משחק חלש. 

בסיום המשחק יצא רוני להתקפה: "תפסיקו לפקפק ביכולתי. האם סיימתי את הבצורת שלי? שהתקשורת תקרא לזה איך שהיא רוצה, העיקר שהמנג'ר שלי והשחקנים בוטחים בי. אני אדם חזק ועברתי תקופות כאלה בקריירה שלי. העיקר שאעבוד קשה ואתרום להצלחת הקבוצה".

 

גם לואיס ואן חאל יצא להגנתו: "אתם תמיד מפקפקים ביכולתו ואומרים שהוא לא יכול לכבוש. אני מאושר עבורו, אבל בשבילי לא משנה מי כובש. הוא צריך להיות בעמדת תקיפה ולעשות עבודה גם בצד ההגנתי. אולי זו התחלה של כיבוש הרבה שערים עבורו". LVG גילה כי בעקבות ההפסד לארסנל לפני שבועיים הוא קיים הרבה פגישות עם אישיות וקבוצתיות כדי לברר למה זה קרה. 

 

 

כאמור היה זה אתמול ממפיס דפאי שאיבד את מקומו בהרכב הפותח וכעת יש חשש שההולנדי הולך בעקבותיו של אנחל די מאריה שהגיע ככוכב על ועזב את הקבוצה בתום העונה. עוזרו של LVG ריאן גיגס הבטיח לנסות לעזור לו להתאקלם אחרי שיונייטד שילמה עליו 25 מיליון ליש"ט ולא תרצה לראות אותו נכשל. 

גיגס טוען שממפיס צריך ללמוד איך לשחק קבוצתי למרות ששנה שעברה זכה בתואר מלך השערים עם איינדהובן. ואן חאל אמר על גיגס: "הוא יכול לעזור לממפיס בתור אחד משחקני הכנף הטובים בהיסטוריה של יונייטד. יש שחקנים שלא מסוגלים להסתגל לזהות ולפילוסופיה של הקבוצה, זה קרה גם לדי מאריה ולרדמאל פלקאו, שחקנים גדולים שלא הצליחו להתאים עצמם לפילוסופיה שלנו". 

 

 

עם זאת, ואן חאל הבהיר שהוא עדיין מאמין בממפיס: "נצטרך לחכות. הבעיה עם שחקנים צעירים שהם לא עקביים. צריך לתת לו זמן". ההולנדי עשוי לשחק במשחק החוץ של היונייטד נגד צסק"א מוסקבה השבוע באלופות.

 

ממפיס. יקבל את ההזדמנות באלופות? (Gettyimages)

 

אנדר הררה נמצא בכושר מצוין מתחילת העונה וכבש גם אתמול, אבל ואן חאל טען שאין לו מקום קבוע בהרכב. "זה קשה להחליף אותו בגלל שהוא בכושר טוב, אבל לא אהסס לעשות זאת אם אצטרך", טען ההולנדי. הררה יודע שעם מורגן שניידרליין, בסטיאן שווינשטייגר ומייקל קאריק הוא צריך להיות בשיאו כדי לשחק. 

 

באופן כללי ואן חאל החמיא לקבוצה: "זו היתה הופעה פנטסטית שלנו נגד אברטון. אני גאה בדרך בה התאוששנו ממהפסד לארסנל. היינו זקוקים למשחק הזה אחרי ארסנל. ראיתי יכולת אישית טובה של הרבה שחקנים ואני מאושר. מרקוס רוחו שיחק לראשונה 90 דקות העונה וגילה יכולת טובה וגם פיל ג'ונס". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי