פדרו מתחרט על המעבר לצ'לסי: "חבל שהגעתי לפה"

פדרו. כבר מתחרט
פדרו. כבר מתחרט | צילום: Gettyimages

החלוץ העיד בפני ססק: "גיהנום פה". מוריניו מעודד מהכושר של אדן הזאר

(גודל טקסט)

פדרו נקלע לתוך המערבולת של צ'לסי ולפתיחת העונה הרעה שלה. אקס ברסה שהגיע בקול תרועה בקיץ, כבר מצטער על המעבר, כך עפ"י דיווח באנגליה.

 

אחרי שהרשים במשחק הבכורה שלו מול ווסט ברומיץ' הוא נעלם לחלוטין בגלל מצב הקבוצה ופציעות. פדרו העיד בפני חברו לקבוצה, ססק פברגאס: "הלוואי שלא הייתי עובר לצ'לסי בכלל". לפי העיתון פדרו היה רוצה לחזור לקאמפ נואו ולהצטרף לחבריו בברצלונה ולברוח ממה שהוא מגדיר "גיהנום".

 

 

ז'וזה מוריניו קיבל מרומן אברמוביץ' שלושה משחקים כדי להוכיח את עצמו. אם באחד המשחקים הקרובים לפני הפגרה מול ליברפול, דינאמו קייב (באלופות) או סטוק, צ'לסי תושפל, מוריניו יילך בוודאות הביתה. במקרה זה קרלו אנצ'לוטי יהיה המועמד להגיע לצ'לסי על בסיס קבוע.

 

 

 

אברמוביץ' עדיין תומך במוריניו וסבור שהוא יכול להפוך את העונה, אבל כנראה לחצים מבחוץ והחשש שצ'לסי לא תעלה לליגת האלופות גרמה להחלטתו אחרי סבב שיחות נוסף של הנהלת צ'לסי.

 

אברמוביץ' לא רוצה לאבד 50 מיליון ליש"ט שייכנסו לקופת צ'לסי אם תעלה לאלופות שוב ואם הקבוצה זוכה באלופות מדובר ב-100 מיליון ליש"ט. יחד עם זאת אם מוריניו יעזוב תיאלץ צ'לסי לשלם לו פיצוי של 30 מיליון ליש"ט.

 

החדשות הטובות הגיעו מכיוון דייגו קוסטה. הספרדי יהיה כשיר למשחק נגד ליברפול אחרי שנפצע בצלעות ואמר לכתבים: "אנחנו ניתן הכל במשחק הזה למען מוריניו. כולנו תומכים בו ואיש לא רוצה שהוא יעזוב". קוסטה עדיין סובל מכאבים, אבל טען שהוא מוכן לשחק עם כאב.

 

בתוך כך, כתב ה'דיילי מירור' שצ'לסי הפגינה את אחד ממשחקיה הטובים העונה מול סטוק בגביע הליגה למרות שנוצחה ומוריניו מעודד מיכולתו הטובה של אדן הזאר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי