צפו: שניידרלין נתן 0:1 ליונייטד על אמריקה

דפאיי ושניידרלין חוגגים בבכורה
דפאיי ושניידרלין חוגגים בבכורה | צילום: GettyImages

הצרפתי הכריע את המקסיקנים בבכורה. גם שוויינשטייגר ודפאיי שותפו

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד מודל 2015/16 ערכה הבוקר (שבת) את הופעת הבכורה שלה בסיאטל, ארה"ב, כאשר ניצחה 0:1 את קלאב אמריקה המקסיקנית בטורניר האלופות הבינ"ל.

 

לואיס ואן חאל הפתיע כאשר פתח במערך של 4-4-2 שכלל שלושה מארבעת שחקני הרכש שהצטרפו בקיץ. מתיאו דרמיאן שהגיע מטורינו פתח בעמדת המגן הימני. מורגן שניידרלין שנרכש מסאות'המפטון חלק עם מייקל קאריק את מרכז המגרש. בעוד ממפיס דפאיי, אולי השחקן החדש הכי מרתק, שיתף פעולה עם וויין רוני בחוד, ולא תופקד באגף כפי שאולי ניתן היה לצפות.

 

 

בדקה ה-5 שניידרלין התכבד בשער (הלא רשמי) הראשון שלו במועדון ושל הקבוצה בעונה. חואן מאטה הגביה כדור מצד ימין, הצרפתי היה ספק בנבדל, הקוון לא הרים את הדגל ושניידרלין נגח משישה מטרים כדור קשתי גבוה שנחת בפינת השער. הקשר גם הוסיף כמה מסירות רוחביות ארוכות יפיפיות, דפאיי מיעט לגעת בכדור, אך ניסה ליצור מסירות כפולות והציג את הטכניקה המשובחת שלו. דרמיאן עסק בעיקר בעבודות הגנתיות.

 

למי שחשב או ציפה למשחק חד צדדי, שחקני אמריקה ממש לא התכוונו לתת לזה לקרות. המקסיקנים לחצו לאורך רוב שלבי המחצית הראשונה ולא מעט פעמים הביכו את הגנת השדים האדומים כאשר סם ג'ונסטון, שפתח בין הקורות בשל פציעתו של דה חאה (שריר החשק?), נאלץ להיות עירני מאוד ולולא שריקות גבוליות לנבדל ואי שריקה לפנדל – אמריקה בהחלט הייתה יכולה לעלות גם היא על לוח התוצאות.

 

כפי שהבטיח מראש, ואן חאל החליף את כל 11 שחקניו במחצית והעניק הופעה ראשונה במדים האדומים (האלו) לבסטיאן שוויינשטייגר. הגרמני, כצפוי, נראה טוב  אך מי שהפתיעו היו דווקא שחקני החלק הקדמי הצעיר וחסר הניסיון – אנדראס פריירה, עדנאן ינוזאי וג'סי לינגארד – שהציגו הרבה מהירות ותשוקה והיו יכולים להגדיל את התוצאה.

 


שויינשטייגר מתרגל למדים החדשים (Gettyimages)

 

דווקא במחצית יותר אנרגטית של יונייטד, ההזדמנות הכי קורצת הייתה של המקסיקנים. בדקה ה-73 אמריקה כמעט השוותה לאחר שכריס סמולינג מסר רע ו"החל" מתפרצת של היריבה בסיומה דיאס בעט לקורה משמונה מטרים. פריירה וינזואי, כאמור, החמיצו בצד השני והתוצאה נותרה על כנה.

 

יונייטד צלחה את משחק ההכנה הראשון שלה לקראת פתיחת עונת 2015/16. ברביעי בבוקר (06:00) מחכה לה סן חוזה להמשך הטורניר, ובשבת (23:00) ברצלונה – שני המשחקים בשידור ישיר בספורט1 וב-HD.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי