ברנדן רוג'רס: "קוטיניו אחד הטובים בעולם"

רוג'רס בונה עליו. קוטיניו
רוג'רס בונה עליו. קוטיניו | צילום: GettyImages

מנג'ר ליברפול עקץ את דונגה. ב-21:50 בספ'1 המייטירדס יארחו את בורנמות'

(גודל טקסט)

ליברפול תארח הערב (חי בספורט2 החל מ-21:50) באנפילד את בורנמות' ותנסה להשיג ניצחון שני, במשחק שיינעל את המחזור השני בפרמיירליג. 

בעונה שעברה האדומים לא הצליחו לחבר שני ניצחונות רצופים עד אוקטובר, והפעם ברנדן רוג'רס מקווה שזה יקרה כבר בהתחלה וקבוצה תיצמד לשתי המנצ'סטריות ולסטר סיטי שניצחו בשני המחזורים. 

זה יהיה משחק ליגה ראשון אי פעם בין שתי הקבוצות. מנג'ר בורנמות', אדי האו, הודה: "אנחנו לא רוצים לשחק טוב יותר מליברפול, אנחנו באים רק לנצח". 

אדי האו. רוצה רק לנצח (Gettyimages)

אחרי השער המדהים שכבש פליפה קוטיניו מול סטוק סיטי אמר רוג'רס שהברזילאי יכול לההפך לאחד הכוכבים הגדולים בעולם. "הוא בגיל שבו הוא יכול רק להשתפר. עכשיו מתחילים לראות עד כמה הוא שחקן יצירתי. הוא צריך לבשל ולכבוש יותר שערים. כולם ראו בשבוע שעבר שיש לו מגע של קסם". 

פירמינו. יפתח בהרכב? (Gettyimagesׂ)

מנג'ר ליברפול מתח ביקורת על מאמן נבחרת ברזיל דונגה, כשהחליט לא לזמן את קוטיניו למשחקים הקרובים של הנבחרת למרות שהציג יוכלת טובה בקופה אמריקה: "אני מאוד מופתע מההחלטה שלו. היה נדמה לי שקוטיניו הפך להיות אחד השחקנים החשובים בנבחרת. הוא יכול לשחק היום בכל קבוצה בעולם, אבל עדיין אין לו מקום בסגל של ברזיל? זה אבסורד מבחינתי. שוחחתי איתו והוא מאוד מאוכזב, אבל אמרתי לו שהוא יוכיח לו כמה הוא טוב על הדשא". 

רוברטו פירמינו מקווה לפתוח בהרכב אחרי שכבש שלושער במשחק אימון פנימי, אבל רוג'רס עשוי לשחק עם אותו הרכב שפתח מול סטוק סיטי. "הוא נכנס לכושר טוב, מתאמן חזק ונכנס לעניינים בליברפול גם מקצועית וגם חברתית". 

עוזרו של רוג'רס, שון או'דריסקול, היה מנג'ר של הדובדבנים שלא היה להם כסף. הוא זוכר סיפורים מדהימים. המועדון ליכול היה לרכוש אימוניות ואחד המנהלים הלך לשוק המקומי וקנה חליפות של חברת "פרוט אוף דה לום". הקיץ הקבוצה קיבלה 50 מיליון ליש"ט אחרי שעלתה לפרמיירליג. 

בליברפול כועסים על מריו באלוטלי שלא מוכן לקבל את העובדה שהואלא נמצא בתוכנית וקבוצה רוצה למכור אותו. אחת הסיבות היא שהוא אמור לקבל בונוס על נאמנות ב-1 בספטמבר. "אני לא רוצה לדבר על באלוטלי כשאני יכול לדבר על 25 שחקנים שנמצאים בסגל שלנו", עקץ רוג'רס. 

באלוטלי. לא רוצה לעזוב את ליברפול  (Gettyimagesׂ)

הרכבים משוערים:

ליברפול: מינולה, קליין, שקרטל, לוברן, גומס, הנדרסון, מילנר, אייב, קוטיניו, לאלנה (פירמינו), בנטקה.

בורנמות': בורוץ', פרנסיס, אלפיק, דיסטן, דניאלס, ריצ'י, סורמן, גוסלינג, גרדל, קינג, ווילסון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי