"ליברפול הנוכחית היא מהגרועות בכל הזמנים"

רוג'רס. שוב ביקורת
רוג'רס. שוב ביקורת | צילום: Gettyimages

הארי רדנאפ תקף: "יתקשו לסיים בין 5 הראשונות, רוג'רס חסר קלאסה"

(גודל טקסט)

הארי רדנאפ הפך להיות פרשן וכבר מזמן מבקר את כל מה שהוא רואה. היום (חמישי) הוא חתך את ליברפול הנוכחית ובפרשנות ב'דיילי מירור' כתב שזו אחת הקבוצות הגרועות שהיו לליברפול מזה שנים ויש לה מזל שצברה 7 נקודות.

 

רדנאפ הגדיר את ליברפול: "קבוצה בינונית שתתקשה לסיים בין חמשת הראשונות בסיום העונה. בורנמות' היתה צריכה לנצח אותם ומול סטוק סיטי הם ניצחו רק בזכות שער מדהים של קוטיניו".

 

 

מנג'ר ווסטהאם וטוטנהאם לשעבר סבור שליברפול עוד לא התגברה על עזיבתם בשנתיים האחרונות של שני המנהיגים ג'יימי קארגר וסטיבן ג'רארד. "ליברפול לא רק איבדה שני שחקנים ומנהיגים. היא איבדה אותם כאישיות חשובה בקבוצה".

 

האקס מנג'ר שהיה מועמד לאמן את נבחרת אנגליה התייחס להגנה של המרסיסיידרס: "תראו את שני הבלמים שלהם מרטין שקרטל ודיאן לוברן. ג'ו גומס מגן טוב שלא יודע לבעוט ברגל שמאל ולמרות זאת משחק באגף שמאל. הקבוצה לא נראית מאוזנת".

 

 

 

המנג'ר גם מתח ביקורת על ברנדן רוג'רס כשאמר: "הוא חסר קלאסה. כשכריסטיאן בנטקה כבש מנבדל בניצחון על בורנמות' 0:1 הוא אפילו לא הודה בזה. שאלו אותו אם היה נבדל (של קוטיניו) הוא אמר שלא ראה את זה עדיין. במקום לומר שהיה נבדל, אבל היו גם החלטות לרעתנו. סוג של מנג'רים כאלה, אני שמח שאני לא אחד מהם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי