שוויני בהרכב יונייטד, וולקוט ואלכסיס ב-11 של ונגר

שווינשטייגר. קיבל את הקרדיט מואן חאל
שווינשטייגר. קיבל את הקרדיט מואן חאל | צילום: Gettyimages

פורסמו ההרכבים לקראת הקרב בין ארסנל לשדים האדומים (חי, 17:45 ספורט1)

(גודל טקסט)

איזה משחק מצפה לנו הערב (ראשון) באמירויות. ארסנל תארח את מנצ'סטר יונייטד לדו קרב בין שניים מהמאמנים הכי גדולים שהיו ב-20 השנים האחרונות בכדורגל העולמי.

 

מצד אחד, ארסן ונגר חסר המזל, ומנגד "מזליקו" ששמו לואיס ואל חאל. השאלה הגדולה היא האם השדים האדומים יוכיחו שיש להם מספיק איכות לנצח את התותחנים ולאותת למנצ'סטר סיטי המתקמבקת שהמאבק ביניהם על תואר האליפות יהיה עד סוף העונה .(שידור ישיר החל מ-17:45 בספורט1 וב-HD).

 

ואן חאל שידר הרבה מסרים סותרים במהלך סוף השבוע. מצד אחד אמר שהוא מגיע לנצח את ונגר, מהצד השני טען שהוא לא נמצא באותה רמה עם אלכס פרגוסון וארסן ונגר, אבל דאג לעקוץ כשאמר: "אם הייתי במקום ונגר לא הייתי מרוצה מהרקורד שלי כמאמן".

 

ומה עם המנג'ר של התותחנים? הוא היה עסוק בסוף השבוע בעקיצות נגד העיתונאים ובין היתר התריס נגדם: "אתם לא תקבעו מתי אני אפרוש מכדורגל או אעזוב את ארסנל. אני, ורק אני, הוא זה שייקבע את הטיימינג". כמו כן, הצהיר המנג'ר הוותיק: "אני לא מתכוון לקבוע תאריך עזיבה כמו ואן חאל" (קיץ 2017, י.ז).

 

ונגר מונה לפני 19 שנה בדיוק, ב-30 בספטמבר 1996, לתפקיד ומאז הוא נאחז בו בציפורניים, אם כי לזכותו ייאמר שהגיע להישגים רבים במועדון, ולא רק על כר הדשא. המצב הפיננסי המעולה של ארסנל הוא בזכותו, מאחר והוא תמיד סוגר את הארנק כשאחרים רוצים לפתוח אותו ועדיין נמצא כל הזמן בין ארבע הגדולות. 

 

 

מנג'ר נבחרת אנגליה, רוי הודג'סון, גרם לסערת רוחות כשהכריז שווין רוני עייף מידי וצריך לנוח עייף ובגלל זה הוא לא מביא לידי מיצוי את יכולת ההבקעה שלו. לואן חאל לעומת זאת, אין שום רצון לקרקע את החלוץ.

 

היונייטד עלתה למקום הראשון בטבלה לראשונה מזה שנתיים וחצי, והערב תהיה חייבת לנצח אם תרצה לשמור על הפסגה, לאחר ניצחונה של הסיטי אתמול, שהעלה אותה לראשות הטבלה. רוני סבור שהפעם הריצה לתואר, תהיה קשה יותר מהאליפויות הקודמות שלקח עם המועדון. "זה הולך להיות קמפיין האליפות הכי קשה שהיה לי בקריירה".

 

"זה הולך להיות קמפיין האליפות הכי קשה שהיה לי בקריירה". וויין רוני (Gettyimages)

 

בהמשך הוסיף החלוץ, "ברור שהמקום הראשון הוא היכן שאנחנו רוצים להיות, אבל מצפים לנו משחקים קשים ויש יריבות קשות. אין יותר משחקים קלים בפרמיירליג, בעוד שלפני 6-7 שנים ידעת שיש משחקים שאתה הולך לנצח". לרוני יש גם מילים חמות על בסטיאן שוויינשטייגר: "הוא היה נהדר מאז שהגיע ועם הניסיון שלו הוא עוזר להרבה שחקנים".

 

 

ארסנל תחסר את לורן קוסיילני, שייעדר משלושת המשחקים הקרובים. אוליביה ז'ירו חוזר לסגל אחרי שהיה מורחק באלופות וימתין על הספסל.

 

הרכבים: 

 

ארסנל: צ'ך, בלרין, מרטסאקר, גבריאל, מונריאל, ראמזי, קאסורלה, קוקלין, אוזיל, סאנצ'ס, וולקוט.

 

מנצ'סטר יונייטד: דה חאה, יאנג, בלינד, סמולינג, דרמיאן, קאריק, שווינשטייגר, רוני, ממפיס, מאטה, מרסיאל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי